Gisteren kwam ze naast me staan en mijn handen en gezicht likken toen de dierenarts weg was.
Kijk dat koppie dan toch,zelfs de dierenarts vond haar heel erg mooi.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
astridklomp schreef:Vannacht heb ik tot half 4 vannacht rond gespookt. Ik vond Roxy toch wat anders gisterenavond en de banden slapper. Ik besloot om beneden te gaan slapen zodat ik sneller in de stal ben maar kon absoluut niet in slaap komen. Heb uren naar de camera liggen staren, maar er gebeurde niks natuurlijk. Ik ben nu al een paar nachten aan het waken en grappig om te zien dat ze elke nacht hetzelfde ritueel heeft. Rond half 3 gaat ze tegen de linkerwand aan liggen en eet dan liggend hooi. Na een half uur gaat ze plat liggen. Zo blijft ze een tijd liggen. Rond half 4 gaat ze staan, weer iets eten en vervolgens rechts liggen met haar hoofd tegen de rechterwand. Zo blijft ze een tijd slapen. Rond 5 uur staat ze weer op, iets eten, en gaat weer tegen de rechterwand liggen. Vanaf half 8 staat ze rechtsachter in de stal en vanaf 10 uur linksachter in de stal. Voor jullie verder totaal niet interessant maar ik vind het wel goed dat ik dit weet. Zodra het patroon veranderd moet ik op gaan letten denk ik. Haar uier is nog steeds hetzelfde, zaterdag is ze 340 dagen.
ponyparadijs schreef:Heeft ze de verstopping altijd na het eten van haar krachtvoer?
Heb je haar gebit laten controleren?
melanie20 schreef:Jammer dat me foto's weer genegeerd worden..![]()
![]()
Blijkbaar niet boeiend genoeg...
Misschien beter een stapje terug tedoen in dit topic....
Fotsy schreef:WoW wat een leuke dikke buiken en die uiers, sommige nog bescheiden andere al best vol.
Laura wat een bokkertje in die buik.
Astrid nog eventjes, zal niet lang meer duren dan.
Binnenkort krijgen we weer veulenboom.
Wat is vanille's veulen groot![]()
Even raar vraagje, laten jullie een licht branden in de stal, is dit storend voor de merrie? Want ik denk als het zover is en ik moet het licht aansteken zal ze het misschien ophouden en zonder licht zie je toch niks
Urielle schreef:melanie20 schreef:Jammer dat me foto's weer genegeerd worden..![]()
![]()
Blijkbaar niet boeiend genoeg...
Misschien beter een stapje terug tedoen in dit topic....
Slaapgebrek Melanie?
Ik heb regelmatig updates en vragen gezet in het topic en zelden reactie. Ik ga er maar vanuit dat mensen gewoon geen reactie of antwoord weten of er met de grote hoeveelheid berichten over gelezen hebben ipv dat ze denken Urielle![]()
Niet zo lichtgeraakt hoor! Keep on smiling!