Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ShamalArabs schreef:Tooske schreef:Dankjewel!
Ik snap van dat kleuren gedoe echt helemaal niks haha.
bruine merrie x vos hengst toch?
moeder
gg (geen schimmel)
Aa (bruin, vader is zwart dus maar 1 bruingen)
Ee (geen vos, getest heeft een vosgen)
Vader
gg (geen schimmel)
Aa of aa (komt uit bruine ouders maar heeft een zwart veulen gegeven dus heeft max. 1 A)
ee (is vos)
veulen wordt dan
gg (geen schimmel)
Aa/AA/aa
Ee/ee
ShamalArabs schreef:Heaven haar moeder is dan gg AA/Aa/aa eedat is het nadeel met vossen, je ziet niet of er bruin aanwezig is
draaakje schreef:Arya hebben we 4 maanden geleden gekocht zonder te weten dat ze drachtig was. We hebben dus geen idee. Volgens de dierenarts ergens tussen nu en 2 maanden
Afwachten dus, en goed in de gaten houdenIk hoop maar dat ze gewoon veel vruchtwater heeft, en niet een enorm veulen omdat we ook niet weten wie of wat de papa is geweest.
Traiectum schreef:Gefeliciteerd polleman!
Vitaquilla: gelukkig was het niks ernstigs ... je schrikt je kapot op zo'n moment.
Ik zit lekker een weekendje in Berlijn met m'n vrienddaarna niet meer op vakantie tot de herfst. Nou ja, lekker deze zomer op de wei zitten
Traiectum schreef:Liekelianne schreef:Leuk een mede bokker in Berlijn!! Mag ik vragen waar je precies zit? Er was vandaag ook een Nederlands stel bij ons in t hotel!!
We zitten op de Kaiserdamm. Al denk ik niet dat je ons gezien hebt - m'n vriend kwam pas rond half tien 's avonds aan