En een heerlijke platslaper
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En een heerlijke platslaper

Ik hoop maar dat ze gewoon veel vruchtwater heeft, en niet een enorm veulen omdat we ook niet weten wie of wat de papa is geweest.
ze gaat vanzelf kegelen en dan brengt ze een hele mooie baby
Intussen is hij net zo welkom, maar was wel even anders. Uiteraard zijn we net zo blij dat hij kern gezond is, z'n moeder het super doet en maakt, maar die kleur had eigenlijk iets anders moeten zijn
ShamalArabs schreef:Tooske schreef:Dankjewel!
Ik snap van dat kleuren gedoe echt helemaal niks haha.
bruine merrie x vos hengst toch?
moeder
gg (geen schimmel)
Aa (bruin, vader is zwart dus maar 1 bruingen)
Ee (geen vos, getest heeft een vosgen)
Vader
gg (geen schimmel)
Aa of aa (komt uit bruine ouders maar heeft een zwart veulen gegeven dus heeft max. 1 A)
ee (is vos)
veulen wordt dan
gg (geen schimmel)
Aa/AA/aa
Ee/ee

ShamalArabs schreef:Heaven haar moeder is dan gg AA/Aa/aa eedat is het nadeel met vossen, je ziet niet of er bruin aanwezig is

dus over een paar dagen als ze 3 maanden is meet ik haar opnieuw, dan zal ze wrs rond 117 ofzo zijn (ze groeit als kool). Als ik dan dat schema zou moeten aanhouden
dan zou ze met 2 jaar en 3 maanden zo rond 1.55 moeten zijn... uit 2 groot-fokkende arabjes van 1.52 & 1.52-maar-groeit-nog-iets-ondanks-moeder-van-147-en-vader-van-152
Dan haalt ze met gemak een paardenmaat
draaakje schreef:Arya hebben we 4 maanden geleden gekocht zonder te weten dat ze drachtig was. We hebben dus geen idee. Volgens de dierenarts ergens tussen nu en 2 maanden
Afwachten dus, en goed in de gaten houdenIk hoop maar dat ze gewoon veel vruchtwater heeft, en niet een enorm veulen omdat we ook niet weten wie of wat de papa is geweest.
Dat gun ik je ECHT niet
Traiectum schreef:Gefeliciteerd polleman!
Vitaquilla: gelukkig was het niks ernstigs ... je schrikt je kapot op zo'n moment.
Ik zit lekker een weekendje in Berlijn met m'n vrienddaarna niet meer op vakantie tot de herfst. Nou ja, lekker deze zomer op de wei zitten

Maar is voor beide wel even leuke afleiding en dan voelt ze zich ook nog wat nuttig.
Traiectum schreef:Liekelianne schreef:Leuk een mede bokker in Berlijn!! Mag ik vragen waar je precies zit? Er was vandaag ook een Nederlands stel bij ons in t hotel!!
We zitten op de Kaiserdamm. Al denk ik niet dat je ons gezien hebt - m'n vriend kwam pas rond half tien 's avonds aan
wat een droppie is t toch!!
Ik interesseer me er eigenlijk niet zo in.. We zien het wel wanneer het geboren wordt!
Onze Wynton
Hoop stiekem op een zwarte