Bij mij staat het er allemaal wel goed in volgens mij
En schetsen, tja, hij keek niet eens naar haar witte voetjes
Dus alleen de bles staat erin.. Witte voetjes staan niet geschetst, en ach.. Vind het wel prima
Ik kruip weer in meeleesstand...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En schetsen, tja, hij keek niet eens naar haar witte voetjes
Dus alleen de bles staat erin.. Witte voetjes staan niet geschetst, en ach.. Vind het wel prima

Het zal even wennen zijn om zo een jaar over te slaan. pardy schreef:leuke namen SA! zijn ze inderdaad "charmed"? (of charming)
ze zijn "simpel" zwart/wit, maar wel gaaf getekend. "Leo" heeft een heel klein zwart sikje op zijn witte onderkaak, echt precies in het midden direct onder zijn lip. "paige" is eigenlijk een zilver volgens mij, ze lijkt antraciet-grijs tabby te zijn, dus heel donkergrijs, tegen zwart aan, met zwarte zebra-strepen over haar lijf. De basis van de haren is heel licht bij haar. "piper" is zwart met wit, wit vanaf de shouder naar voren ongeveer. "phoebe" is zwart met wat wit op het gezicht en aan de poten en natuurlijk op de buik van onderaf gezien.
) en wil graag aandacht, maar trekt zich een beetje terug soms als je haar die aandacht wil geven.
trek mij dan ook terug zodat ze leuke dingen met Girlie kan doen.