pardy schreef:leuke namen SA! zijn ze inderdaad "charmed"? (of charming)
Ze zijn niet erg magisch, maar wel erg charmant
ze zijn "simpel" zwart/wit, maar wel gaaf getekend. "Leo" heeft een heel klein zwart sikje op zijn witte onderkaak, echt precies in het midden direct onder zijn lip. "paige" is eigenlijk een zilver volgens mij, ze lijkt antraciet-grijs tabby te zijn, dus heel donkergrijs, tegen zwart aan, met zwarte zebra-strepen over haar lijf. De basis van de haren is heel licht bij haar. "piper" is zwart met wit, wit vanaf de shouder naar voren ongeveer. "phoebe" is zwart met wat wit op het gezicht en aan de poten en natuurlijk op de buik van onderaf gezien.
Ze zijn vooral erg aanwezig en snel en kennen geen gevaar, dus moet ik soms vol op de remmen en gauw kittens tussen paardenbenen vandaan plukken enzo. Leo is lui en dik, piper lijkt op hem en is net zo groot en bijna net zo dik, ze zijn ook vaak samen en stoeien ook veel samen. Paige is snel en klein en piept veel. phoebe maakt hele leuke geluidjes (het beste wat ik er van kan maken; probeer eens prrrt en blub tegelijkertijd te zeggen
) en wil graag aandacht, maar trekt zich een beetje terug soms als je haar die aandacht wil geven.