Ze was rustig vannacht. Ze ligt elke avond om half 12 en krijg dan een alarm (al 3 dagen achter elkaar). Daarna niets en heerlijk door kunnen slapen!! Vanmorgen uier weer meer gegroeid in het acherste kwartier. Ik heb het vermoeden dat er heeeeeele kleine druppels aan haar spenen hebben gezeten, was lichtgeel korstje.
Verder ben ik ondertussen dat ik ier aan het bijlezen was, een keer naar het land gegaan want kreeg alarm. Mw lag heerlijk in het zonnetje.
Gister haar uier gemasseerd en ze vond het prima. Ik zal zo even een foto van haar uier plaatsen, maar zou ik al met de refractometer kunnen beginnen?
Lientje: Ik weet niet wanneer ik het moet verwachten, vindt het best moeilijk om dat in te schatten. Maar ik vertrouw er maar op dat ik Porva goed genoeg ken om veranderingen bij haar te zien.
Schorrpie: welkom en leuke merrie's!
Joto: wat is ze mooi!!
Draakje: heerlijk veulie!!
Judithjuh: zo, daar heb je aardig wat melk!
SA: gefeli met de poesjes!
Frenia: Wat is dat rooie bij haar uier? (dit was nog een reactie op je post van gister en dan nu die van vandaag.......) GEFELICITEERD!!!!! Foto's!!!!!
NL: de test gaat naar beneden!!! ????
Harinaatje: 352 dagen.........pff hou je het nog vol?
Vanessa: Top!
Freya: wat een lekkere buik heeft ze al!
Saffier: leuk he zo'n vriend die DA is...........dan krijg je dit soort rot berichten ook mee natuurlijk.....
Juffmin: blij dat je de stap genomen hebt? Fijn dat ze goed reageerde.
Uiers Porva 340 dagen

Ze heeft aardig wat zucht voor de uier. Hier zie je dat de uier gewoon doorloopt naar haar buik....

en de kling met veel viezigheid. Gister schoongemaakt, maar er zitten korstjes rond haar kling.