Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Knolselder schreef:Ik kus mijn handjes inderdaad dat alles goedgegaan is![]()
Ik denk dat hij zo een 3 uurtjes oud is.
Het is een mooi gebouwd kereltje. Over de naam zal ik eens even brainstormen
SunnyHorse schreef:Gefeliciteerd Knolselder. Wat een verassing! Sta je wel even te kijken op de camera. Zier eruit dat het helemaal goed gegaan is? Hoe gaat het hengstje heten?
Word er wel een beetje zenuwachtig van. Ik ga er stiekem toch vanuit dat iets van voortekenen zie.
J_emma schreef:Wat een leuke verrassing Knolselder!
Ik denk ook 3 witte voetjes. Fijn dat alles goed gegaan is. Gefeliciteerd!
Florie ook van harte!
Ik zat even te kijken naar de openingspost, maar tot nu toe 1 later, 6 eerder en 1 op de dag geboren. Grappig.
Edit: en met wat er nog geboren moet worden tot nu toe, is de stand 6 eerder en 4 later. Gaat het toch met richting 50-50.
ual_95 schreef:Gefeliciteerd Florie en Knolselder! Dat is een aangename verrassing! Fijn dat het goed gaat!Ben bij die van jou ook benieuwd naar droogfoto's, Florie!
Hier zijn vooral 2 dikke wallen onder mijn ogen geboren.![]()
Ik half 4 ging het alarm af, ik stond al in de startblokken. Dus op de camera in de gaten houden. Heeft nog flink haar staart staan schuren. Het bitch alarm weer op half 7 (hoe dan? Hij zat echt strak dit keer.). Dus heb ik maar ieder half uur de wekker gezet.
Zit voor vandaag wel in dubio. Wil haar het liefst lekker de wei op zetten, maar wil de geboorte niet missen. Zetten jullie de paarden met zo'n alarm buiten?