Hoi Allemaal, dank jullie wel voor het welkom En wat een hoop mooie foto's zie ik voobij komen. En een mooi logo
Ik ga proberen om even bij te lezen hi hi hi Ik heb een hele lieve merrie, en we noemen haar Borstel. Ze is ontzettend lief en heel aanhankelijk. Ik zal van de week eens proberen om een goede buik foto te maken. Maar meestal hangt ze met haar neus in mijn schouder hi hi hi ze kruipt het liefst in je. Soms denk ik.. mwaa ze is helemaal niet zo rond.. En dan gaat ze in een andere houding staan en denk ik o jee... kogelrond. Ook verbeeld ik me (?) dat ik soms het veulentje al kan zien bewegen in haar buik... en ik zag ook nog iets over voer ergens... ik voer een combinatie van PAVO lacto voor zwagere merries. In combinatie met lijnzaad en vitamine brokjes van de CAV. En een anderhalve schep Lucerne er door gemengd. En als het heel erg koud is krijgt ze het in combinatie met wat warmere slobber. En natuurlijk ook met wat wortels ... Volgens de dierenarts is gezond en goed op gewicht. Dus daar ben ik heel blij mee.
Deze foto net nog met het wat warmere weer genomen voor deze vorst inviel... dus lekker even zonder dekentje in het zonnetje.. En al best een flink buikje zo
En inderdaad Lenthe gaat die 340 niet halen. hoe is het nu met der?
nobje
Geplaatst: 13-02-17 08:58
Fotsy Je schreef, "Mijnlieverd het begint ook al spannend te worden" hoe lang denk je nog dat ze moet ?
MarijeR , wat ubergaaf, wat een knap meisje. Van harte gefeliciteerd
lenthe wat maak je het ook spannend, inderdaad met zo een melkwaarden lijkt het een stuk voorspebaarder. kan je die zo bij de dierenarts halen ? Dat lijkt me eigenlijk ook wel heel handig.
Die gaat hard skaay, denk dat die van jou de volgende is!
Jazzy zit vandaag op 317 dagen! Uier begint wat voller te worden en ze heeft ook wat zucht voor haar uier. Veulen beweegt af en toe flink, kan het goed zien. Dat heb ik bij haar vorige drachten nooit zo gehad. Kon het wel voelen, maar nu zag ik echt die buik heen en weer gaan. Heel grappig! Ik vergeet elke keer foto's te maken. Deze week echt eens doen
Mooi logo ook hoor Cynthia. Leuk dat je de paarden echt herkent
Hier is Esquina vandaag 250 Dagen drachtig Begint dus ook echt in te korten.
Vorige week heb ik mijn melkstrips besteld bij AliExpress, maar ze zijn nog niet verzonden zie ik. Nuja, tegen 15 mei zal ik ze wel hebben vermoed ik
Pauk
Geplaatst: 13-02-17 11:27
@ Faline.. Ik heb mijn camera ook altijd online staan, vroeger voor iedereen, tegenwoordig voor een klein groepje.. Hoe ik dat doe, geen idee.. Mijn broertje heeft een computerzaak en regelt dat voor me
@ MaudiW.. Ze heeft wel een lekker buikje hoor!
@ Esther28.. Zo die heeft dan flink vastgelegen! Beterschap voor haar!
@ Icecrystal.. Wat een mooie foto!
@ Esther28.. Jij durft met het halster Ik had ook leuke gezien maar ik durf het toch echt niet aan
@ Tinniie.. Lekker uiertje al!
382 dagen Pfoe.. Dat is lang wachten!
Ik had hier ook een merrie standaard tussen de 320 en 325 dagen.. had gehoopt dat het erfelijk was en haar dochter dat vorig jaar ook zou doen.. Die liep een week over tijd Maar goed, ze wachtte toen natuurlijk netjes tot ik uit m'n eigen kraamweek was..
@ Ennasil92.. Leuke kleurencombi!
@ friesiszwart.. Ik ga altijd kwa datum uit van 11 maanden oftewel 335 dagen.. Ik heb er 1 of 2 gehad die de 340 aangetikt hebben maar de meeste niet! Ik zal zo ook mijn lijstje is opzoeken
@ Mijnlieverd.. Flinke uier al!
@ Dyonne.. Lekker buikje! En wat is ze leuk!
Ik zie een hoop mooie sneeuwfoto's! Ligt er hier ook eindelijk sneeuw.. zit ik aan de andere kant van het land een weekendje
@ Nobje.. Welkom!
@ Suffie.. Jullie nieuwe stekkie mag er zijn zeg! Mooi!
@ Ceasar.. Sodeknetter die 17jarige heeft een flinke buik
@ Cynthia82.. Gaaf logo!
@ MarijeR.. Gefeliciteerd! Wat een plaatje
Zo, even bijgelezen na een weekend weg..
Paardjes nog niet gezien, heb hier ook nog geen nieuws over Aura..
Van't weekend zijn we wel alvast hengsten gaan kijken voor volgend jaar en wel 2 hele mooie gezien, Dekken van zowiezo 2 merries zal eerder gebeuren dan dat we het veulen van dit jaar hebben