Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik was blij dat bevalling zo vlot ging. Van water breken tot er volledig uit op nog geen kwartier en slechts 3x persen. Hij heeft wel het kaliber van veulen van 2 jaar geleden. Deze lag gelukkig vanzelf goed.
) komt hij even zien. Gelijk eens met de borstel overgegaan, vind ie niet erg. Komt echt al vanzelf. Maar heb hem ook moeten droogwrijven in het begin, want mama bleef nog even uitrusten. Kan in ieder geval al goed opstaan en gaan liggen met die benen.

En nu genieten maar!
Weer een grote valk vent! Is het voorspoedig gegaan?

) en poept. Dus alles lijkt goed. Temperatuur opnemen was ie niet echt van gediend net als de DA die hem kwam checken maar das alleen maar goed
.
.
.
Caravan staat er inmiddels dus dat scheelt, afgelopen nacht wel geslapen, met dank aan birth alarm. Fotsy schreef:Pretty amai die is echt knap, wat jammer toch van het slurfje maar hij is geweldig mooi, echt wow
Ik glip er morgen even tussenuit dus heb ook nog een pak werk te doen zodat ik min of meer met een gerust hart mijn bureau kan achterlaten