Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
Wat lief rose_sonny en floripori! Wij zijn ook erg blij met On top. Kwam zaterdag ook iemand ons vragen of ze te koop stond. Nee, deze gaat niet weg. Maar vind dat wel een erg mooi compliment.
Muronia
Geplaatst: 19-07-21 07:51
Wat leuk om die verschillen te zien, wat worden ze snel groot he?
Ik kreeg deze foto alvast van de shoot die we afgelopen week hebben gedaan. Ik met mijn 3 generaties eigen fok bij elkaar. Links Wainonia (Oliver x Wolfgang), rechts Veronia (Macho Polo x Oliver) en midden Elonia (Ecksteins Eminenz x Macho Polo). Een dierbaar plaatje voor mij. Er zit 18 jaar tussen de oudste en de jongste.
tamaramt
Geplaatst: 19-07-21 08:01
Red op geboortedag (23/04/2021)
Red eergisteren (bijna 3 maanden oud)
stal_HD
Geplaatst: 19-07-21 09:04
Hihi laat ik de mijne nu maar niet zien. Ik heb geplukte kipjes.
Zitten jullie veulens ook nog zo dik in het haar? Red zijn hele lijf zit nog dik veulenhaar op. Enkel zijn hoofd en oren beginnen te verharen. De rest nog niet ondanks dat ik elke dag hem ff borstel. Daarnaast heeft hij ook overal kleine kale plekjes v wondjes(hij is erg lomp en moeders corrigeert hem af en toe nog) dus hij is echt moeders mooiste momenteel maar heb toch voor volgende week fotoshoot gepland. Want dan is hij al 3 maanden en er is iedere keer iets waardoor ik het uit moet stellen. Dus nu dan toch maar met dikke vacht en kale (verharings)plekjes
Hangt nog niks echt aan, voorgaande keren weet ik niet toen was ze nog niet van mij, beetje jammer haha. Haar dochter is dit jaar bevallen op 342 en had wel al een dikke week hars, dus hoop dat carienke niet ook eerst nog een week harst, dan zou het nog ff duren
Heerlijke baby foto’s! Hier ook een haarbal met kale plekken van staldeur en chippen en woensdag naar de keuring… niet op zijn knapst dus, maar niet minder gaaf!
Gaan er meer DBP 2021 veulens naar de KWPN keuring in Nieuw Leusen?
Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
Foto van zondag 18 juli. 2 maand en 3 dagen oud. Hij is nu nog meer verhaard
Foto van net een uur oud.
Foto van zondag. Ook 2 maand en drie dagen.
Hier zie je hou donker hij nog wordt. Een beet van vast zijn tante.
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 20-07-21 09:41
Die kleintjes zijn zo schattig.
Maken de laatste merries er al wat meer werk van? Lange zit zo.
Die van mij is nu 2 maanden en gelukkig al bijna al zijn veulenhaar kwijt. Het is ook al een paar weken zo heet hier, dus ook wel fijn voor hem.
Alleen op zijn schouder en stukje hals zit nog een klein beetje veulenvacht.
Wat vinden jullie van vrij springen op de keuring voor veulens? In Nederland wordt het voor zo ver ik weet niet meer gedaan, maar hier in Zweden dus nog wel... en volgens mij in meer landen ook nog?
tamaramt
Geplaatst: 20-07-21 13:33
Zo die is idd al zijn veulenhaar al kwijt! Mooi en ook fijn.. Deze fotos zijn van vanochtend toen ik de mest vd wei af ging halen. Red is bijna 3 maanden en heeft nog heel veel veulenhaar. Zijn veulenhaar is ook echt rood en daaronder komt koffievos kleur onderuit