Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kellykeuhh schreef:Superpony: sorry, ik denk dat jullie in Nederland elastiekjes zeggen.
Cioccolato schreef:Gefeliciteerd!
Hier ook altijd flesje bij de hand. Voor de eerete biest uit de merrie bijvoorbeeld. Vind het wel een must have eigenlijk.
De kunstbiest zelfs minder. Al wil ik die ook gewoon in huis hebben en kunnen maken.
T hele paardenleven is duur dus ook dit. Al heb ik nu een portie biest en veulenmelk te koop. Nier gebruikt maar dus goedkoper dan nieuw. Al kost de biest 35 euro ofzo? En portie poedermelk 7 okd.. vind het niet duur
superpony schreef:OLga, dat is wel balen. Maar misschien zit de bevalling er toch aan te komen? Mag ze ook geen slobbers? Eet ze echt niks?
Cioccolato schreef:Je kan beter gewoon een fles kopen. Gewoon biest, van pavo dan wel, heb ik. En gewoon wat melkpoeder. Mijn groot handel verkoopt kleine porties los in een zakje ipv zon hele grote emmer.
Stuk goedkoper maar wel belangrijke onderdelen.
superpony schreef:Cioccolato schreef:Je kan beter gewoon een fles kopen. Gewoon biest, van pavo dan wel, heb ik. En gewoon wat melkpoeder. Mijn groot handel verkoopt kleine porties los in een zakje ipv zon hele grote emmer.
Stuk goedkoper maar wel belangrijke onderdelen.
Ja, leg wel een flesje neer. De rest kan ik gewoon meteen halen 24/7.
Het viel me tegen dat in die pavo kit bijv geen thermometer zat of een schaar etc.
Verschillende klinieken hebben zelf een emmertje of pakket samengesteld en daar zit dan wel meer basics in.
Olga, wat fijn dat ze er daar zo bovenop zitten. Hopelijk gaat ze steeds meer eten.
jennyk schreef:Zijn hier ook kleurenkenners? Kan iemand zeggen of Fairytale nou een palomino of toch stiekem een cremello is?
[ [url=m/ZhmlZk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BSgwB7.jpg]Afbeelding[/url] ]
jennyk schreef:olga: ze kijkt ook al wat triest op de foto met de kids erbij, andere foto waar ze over het deurtje kijkt juist weer veel vrolijker. Hopelijk gaat ze het wel redden.
moner: ja ze heeft een hele roze huid en hele witte wimpers
kabayo: ja harsjes! Heb je ook een melktest gedaan?
Er lijkt een blauwe rand aan de buitenkant te zitten en donkerder naar het midden. Ogen echt goed op de foto krijgen is lastig. Ze heeft ze ook vaak dicht.