Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cp112 schreef:Gefeliciteerd Lisette?, prachtige naam.
Hier zijn de dames vannacht voor het eerst buiten gebleven. Beeb is 3 dagen oud nu, gezond en fit en het is 's nachts +10 graden. Dus ze staan lekker op de wei
cp112 schreef:Vanaf moment 1 stroom erop hier. Ze zijn groot zat dus het kan geen kwaad. Hev tevaak gehad dat beeb door het d raad ging (was altijd bij dezelfde merrie). Nu al paar beebs geen last meer van. Moeders loopt netjes aan de kant van het draad.
Uiteindelijk raken ze allemaal een keer het draad. Maargoed, dat doen ze over get algemeen maar 1 meer
frenia schreef:ayasha denk dat je het zo prima doet hoor
enige wat ik zo lees waarvan ik denk dat je ermee moet opletten is het terugkroelen van haar
nu is dat nog schattig, als ze dadelijk tanden heeft en je ermee bewerkt als ware je een soortgenoot niet meer
dus ik ben daar van bij het begin wel heel strikt in dat ik dat niet wil
daarvoor hoef je niet te straffen trouwens. ik zeg dan gewoon kort "nee" en stop met kriebelen
ze stoppen dan meestal ook gelijk, van zodra ze ermee stoppen ga ik verder, eventueel een aantal keer herhalen. meestal hebben ze gauw door dat ze lekker verder gekriebeld worden zolang ze maar niet terug kriebelen