Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dustinlover schreef:Slijmprop zou inderdaad wat vroeg zijn...
Pretty: Ja ik denk ook dat het eraan ligt aan de tijd van het jaar.. Empty moet 1 juli pas op 335 dagen, maar ik heb nu al het idee dat ze eerder gaat(hoop ik ook haha). Van Bo tjah weet ik het niet.. Weet ook niet wat ze vorig jaar heeft gedaan.. Toen kreeg ik haar met veulen...
Woogy schreef:De Agouti factor van de hengst kende ik niet, wel zijn vos factor, daarom kwam er naar voren dat ze 75% kans had op een vos en 25% op een zwarte.
CrazyCat schreef:Woogy schreef:De Agouti factor van de hengst kende ik niet, wel zijn vos factor, daarom kwam er naar voren dat ze 75% kans had op een vos en 25% op een zwarte.
Dan heb je toch max 50% kans of vergis ik me nu. De hengst geeft of vos of zwart door, dus 50% zou ik dan denken.
Woogy schreef:nu we het toch over rare vrouwen dingen hebben. Pony dames hebben na het plassen een soort oker kleurige poeder liggen, wat is dat nou precies? Zie het zeker bij onze veteraan van 21 meer dan bij Pony
De Agouti factor van de hengst kende ik niet, wel zijn vos factor, daarom kwam er naar voren dat ze 75% kans had op een vos en 25% op een zwarte.
Woogy schreef:Als hij het vos gen niet zo dragen was het 50-50 vos of zwart. Omdat de vader wel vosgen droeg kan hij zelf al 50-50 vos of zwart geven. Dat met een vos merrie kwam het uit op 75-25
vos x zwart = 50-50 vos of zwart maar omdat vaders dus extra vos inbracht