GV, wat sneu zeg van Apollo, gelukkig gaat het ondertussen weer wat beter met hem! Kan me voorstellen dat je stalgenoot enorm geschrokken is toen het gebeurde!
Muzefee, Nathalie maakt het spannend! Zie net de laatste foto's, dat is al een mooi vol uier!
DL, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten, mooi uiertje al van je nieuwe merrie! En ook gefeliciteerd met de mijlpaal van Famke!
Eefiepeefie, wat een leuk mannetje!
BL, gefeliciteerd met de mijlpaal! Gaat hier idd niet heel lang meer duren 
Charisma, pittig ding dus die kleine Centurico!
Inowa wordt voor de gek gehouden door Winoa zie ik! Ben heel benieuwd wanneer ze nou eens gaat besluiten de kleine te laten zien.
Nykle, gefeliciteerd met je hengstveulen! Wat een verrassing zomaar uit het niets. Het is echt een superknap mannetje zo op de foto's te zien!
Pretty, wat een knap dametje zeg! Ben benieuwd wat haar naam gaat worden.
Bimmetje, spannend!
T3mptation, Jolin heeft ook al aardig uier voor 312 dagen!
Faniek, het toilet kapot, pff lastig! Is het intussen weer opgelost?
AGarcia, fijn dat het niets ernstigs is! Nu maar hopen dat ze er een goede oplossing voor hebben.
LS, Hala had vorig jaar ook zo'n enorme zuchtplaat onder haar buik. Volgens mij kan je er weinig aan doen, en na de bevalling is het zo weer weg.
Sioux, dat is ook al een beste buik! Nog geen uierontwikkeling? Je dacht eerst toch dat ze misschien toch nog drachtig was van de eerste dekking?
Poesnoes, ook al een mooie buik, en uier begint ook al lekker op te schieten!
Giolli, net buikje hoor! Ze draagt lekker beschaafd 
Dwyne, jeetje wat naar! Auto in de prak is altijd vervelend, hopelijk is hij nog te redden. Gelukkig heb je zelf niets!
Talishe, knap mannetje!
Hier vanochtend eindelijk de eerste (ienieminie) harsjes gespot, gekeken naar al Aziza's voorgaande drachten, zou dat betekenen dat het vanaf vandaag nog 3-7 dagen duurt. Dus we gaan haar vanaf nu scherper in de gaten houden. Waarschijnlijk vanaf morgen 's avonds even een keertje extra checken.
Laatst bijgewerkt door Al_Zawraa op 10-04-12 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt