Ik had ergens zo'n centimer maar waar die gebleven is? Ze gaat nu niet meer in protest als ze eenmaal vast zit dus kan dat idd ook wel even gaan oppakken. Flo was met 1 maand geen 1.16 volgens mij.
Nee, ik heb alleen Dotje vorig jaar gemeten op 3 maanden, en die meette toen 1.33m. Die lag op het groeischema van een KWPN-er die 1.70m zou worden. Pepa is dus niet zo groot vergeleken Dotje.
Gat het goed joto? Verbandje is af zie ik?! Heb nog niet je topic bekeken..
Hier heb ik een kasteel in het land. Als je naar hem kijkt dan groeit hij nog voor je ogen.. Hij is de 1.35 al voorbij en is van 12 mei.. Het is niet normaal hoor.. Maar ja we zien wel waar die stopt!
Hier is mijn andere merrie die net bevallen is gespoeld. Baarmoeder was niet schoon.. Dus ik kan haar ook niet op de veulenhengstigheid insemineren.. Baal wel, moet dus misschien maar een jaar overslaan. Zit in twijfel of weer zo'n laat veulen of overslaan..
Mijn andere merrie is wel drachtig! Van Uphill wederom.. Hopen dat het blijft zitten..
Joto, wat fijn dat het wat beter gaat met kleine Iets, we blijven nog even door duimen voor Vic. Inowa, wat een leuk merrietje zeg. kyrkelover, ze kan wel enorm springen zeg! Spring je onder het zadel ook met haar?
We hebben besloten Rahnanah toch niet af te spenen. Aziza is niet mager, ze zit juist super in haar vel, wordt alleen niet hengstig. Ik denk eigenlijk dat het weinig zin heeft om Rahnanah eraf te halen, omdat Aziza het heel goed trekt dat Rahnanah erbij staat. Mocht ze nog hengstig worden met Rahnanah aan de voet, moeten we er toch ernstig over nadenken of we nog wel willen dekken, aangezien het dan al zo laat in het jaar wordt. Als we gewoon volgend jaar weer dekken, kunnen we de merries misschien volgend jaar toch een beetje bij elkaar in de buurt krijgen, en een beetje vroeg in het jaar.
Haha AZ ik kreeg jou onderschrift vandaag als sms.. 2 keer, 1e keer met duitsland erin en nu dan met spanje erin
Al_Zawraa
Geplaatst: 07-07-10 23:52
Ja, ik kreeg hem van mijn zusje met Duitsland erin, maar vond Spanje nu toch wat toepasselijker En alle beetjes helpen dus laat het gewoon tot na de finale in mijn onderschrift staan
silketje
Geplaatst: 08-07-10 07:24
super onderschrift AZ
vannacht (zoals elke nacht eigenlijk) weer regelmatig cam gestaard en cartouche zo onrustig!!! ze ging alleen niet liggen ofzo dus toch maar wat langer gekeken tot ze begon te schoppen tegen de staldeur... headbangen... euhm, dit was niet juist, toch maar gaan kijken, doe de achterdeur open en staat anskjen daar, met der neus bijna tegen mijn neus... mn hart ging even enkele malen sneller hoor nouja, paard genomen bij de baard en maar weer binnen gezet, cartouche rustig en nog steeds geen veulen