Spannend weer een merrie die bijna aan de beurt is!!
Mel zit vandaag op 231 dagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snoevie schreef:dit vond ik op google:
Als de merrie in de eerste 7 maanden van de dracht geënt is of geheel niet tijdens de dracht geënt is, moet het veulen op 3 maanden de eerste enting krijgen. Als de merrie in de laatste 4 maanden van de dracht geënt is, wordt het veulen pas op 5 maanden geënt. De tweede enting volgt 4-6 weken na de eerste enting. Een derde enting volgt een half jaar later.
Ravina is afgelopen maandag geënt,mijn dierenarts zegt dat de veulenprik niet nodig is omdat ze dus nu al
geënt is?
ingewikkeld allemaal...
Neonlight schreef:En de voorspelling zijn ook niet veel soeps Onley.
Heb je nog een dekentje gekocht? Zou nu wel handig zijn, als ie ook waterdicht is.
Neonlight schreef:Ah, dus het zou nu ook al kunnen komen. Spannend hoor!!!
inowa schreef:hier krijgen de veulens geen veulenprik,hetzelfde als wat sharani zegt
winoa en pepper hebben eind november de laatste enting gehad en presca heeft haar eerste enting gehad,die moet dus binnen nu en 3 weken nog een keertje..
dan heb ik ze allemaal gelijk lopen,is wel zo handig..
@zitake; neem jij een van je pony,s mee naar de Premium Stallion and Youngstockshow ? zag namelijk dat Mr. Franklin Stuart van de sarum stud er de A en de B jureerd.
misschien is voor deano..
inowa schreef:dat is waar...ik ga wel met presca,je weet nu wel waarom haha
ben benieuwd of ik presca helemaal in conditie krijg tegen dan en uit de wintervacht.
he bah zeg,hier regent het al de hele morgen!!
hoop dat het een keertje droog word,ben het nu wel beu allemaal
_Noor schreef:Neonlight schreef:Ah, dus het zou nu ook al kunnen komen. Spannend hoor!!!
Maar als het (veel?) vroeger dan met 320 dagen wordt geboren, is het toch niet levensvatbaar? Of is dat flauwekul?![]()