pippalex schreef:Oohja, volgens onze nieuwe berekeningen zit onze knappe Pip vandaag op 250 dagen
Aftellen maar!!!!!!! Joepie..
Dus 17 mei moet veranderd worden in 22 april zie ik?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pippalex schreef:JG: Super dat de nageboorte eraf is.. Ik neem aan dat de VA nog een keer gaat opvoelen of alles er af is. Ik denk ook dat de eigenaar er niet heel blij mee is dat het is weggegooit, oooh.... Pubers.. haha..
Jij hebt in ieder geval je uiterste best gedaan voor de merrie, en daar is ze je blijkbaar dankbaar voor.
Zijn er nog meer merries drachtig bij jullie op stal?
Oohja, volgens onze nieuwe berekeningen zit onze knappe Pip vandaag op 250 dagen
Aftellen maar!!!!!!! Joepie..
Jolliegirl schreef:15 april : 15 – Jolliegirl – Avalanche x Arend RV
Die mag eraf.. is er iemand die dit regelt? of moet ik even temmen hiervoor?
Dit is mn vorige verzorgpony, maar daar kom ik niet mee,r dus ook geen updates
frenia schreef:zou never nooit haflingers of friezen willen fokken daarom alleen al! Is toch leuk, elke keer weer een verrassing die eruit komt!
jufmim schreef:Jg wat goed dat de nageboorte eraf is!
Laat die meid kletsen joh, jij hebt er iig alles aan gedaan
suffie schreef:frenia schreef:zou never nooit haflingers of friezen willen fokken daarom alleen al! Is toch leuk, elke keer weer een verrassing die eruit komt!
Zelfs dat is nog leuk hoor, want ik had altijd blessen en vorig jaar voor het eerst een kolletje. Kijk nu dan riep ik heel hard naar mijn man, het heeft een kolletje, terwijl alleen nog maar het hoofdje geboren was
![]()
Wiske is duidelijk, die krijgt een bont veulen, hoe bont wachten we wel af. Claartje zal een verrassing gaan worden, zij is bruin zonder aftekeningen en Humpie is 's winters zwart/bruin en zomers zwart grijs. Zijn moeder is een appeloosa en vader was een bonte zover ik weet. Dus wat daaruit gaat komen?????
Namen komen wel tegen de tijd dat de veulens geboren zijn
BelgenGek schreef:@ GEM; ja ze zijn af,
ze worden geboren zoals op de foto,
eten meestal dezelfde dag al hele dunnen sprietjes hooi
en dag 2-3 beginnen ze met brokken eten
en afhankelijk van hoeveel melk moeders heeft,
gaan ze meestal rond de 6e dag ook aan de waterfles.
ik zal voor jou ff een foto maken straks of morgen waar je de
kleine frummels bij de moeder ziet !
Grtjsss