ik kijk nu tot 23.00 uur gewoon steeds even..dan als ze gewoon rustig is dan kijk ik om 1 uur weer is zo onrustig zoals vanacht dan 2 uur weer enz enz tot ik denk van nou t komt niet deze nacht.. ik hoop toch echt wel vannacht zeg pfff ik moet dan me bed uit dan me licht aan dan de bouwlamp erin pluggen raam open en turen maar hahaha
Voor al diegene die aan het waken zijn,veel succes vannacht. Voor de geboren veulens:proficiat!!
Paulientje is volledig aan het etteren uit haar kling,het stinkt verschrikkelijk ,en is echt geel groen pus. Da is geweest sterkere antibiotica.Spoelen heeft geen zin,geeft teveel kans op verder doorscheuren binnenin.
binnen 6 dagen moet het nu opgelost zijn of er zijn echt problemen.
hiboune: het scheelt, ik heb een laptop in mijn slaapkamer Her irritante vind ik dat je ook vaak leest dat veulentjes rond 6 uur of zelfs nog wat later geboren worden, dit zorgt er voor dat ik steeds blijf gluren
Hier geen tjoepkes meer Rond 5 uur heeft Fleur een zwart hengstveulen gekregen
Helaas wilde de nageboorte er niet zo af dus de DA heeft wat oxy gespoten en nu is ie er wel af. Ze is er nog behoorlijk kramperig van maar hopelijk trekt dat snel weg. De kleine is geen kleine maar erg groot. Zeker voor Fleur want zij is helemaal niet zo'n grote cob. Hij drinkt en poept goed en ook alle 4 zijn benen doen het prima
hiba trouwens vandaag 328 dagen me ouders hadden een leuke opmerking (niet dus) deze week moet ik maar 2 dagen werken woensdag had ik gewerkt en moet morgen me ouders zo heel serieus morgen als jij werken bent gooit ze het eruit!
nou ik wil er wel bij zijn! of me dat gaat lukken weet ik trouwens niet hoop t wel!
haha ja handig he die lamp... gelukkig blijft hiba vooraan in de wei staan als ze verder naar achter loopt is ze niet te zien.. de wei afzetten is geen optie want heb een springtinker in the house
Saffier: haha dat hoop ik ook Sjanty staat nu al rond te kijken, normaal eet ze haar hooi rond deze tijd en gaat ze liggen tussen kwart voor 10 en 10 uur , haha ik ben een echte spion ondertussen