Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Stephany schreef:Lees net bij Freelands dat hun merrie Cricket(mini) haar veulentje heeft verloren, ze was pas in mei uitgerekend...sneu altijd!
I do have some sad news. Cricket lost her baby this week. We do not know what happened other than the fact that we got up one morning and she had foaled. It was way to early (she was not due until May). She is doing fine.

Stephany schreef:Suzie Q van AB Miniature Horses (op de lijst 18 februari) schijnt toch wat later uitgerekend te zijn, ze verwachten het veulentje zeker niet voor maart!
essiether schreef:goldie kan ik me ook wel herinneren dat was ook wel een dieptepunt van het cam jaar vond ik

essiether schreef:goldie kan ik me ook wel herinneren dat was ook wel een dieptepunt van het cam jaar vond ik
Stephany schreef:Ja, ik vind het ook een van de leukere cams om naar te kijken...behalve vorig jaar met Goldie, kun je je dat trieste verhaal nog herinneren?

MS een neger *donkere medelander* is meestal zwart!

Stephany schreef:HahahaMS een neger *donkere medelander* is meestal zwart!

... 

essiether schreef:zoo dat is zeker goed zaken doen
ongeacht of het merries of hengsten zijn?
Stephany schreef:En Dee van Double D Quarterhorse (24 februari) kunnen we ook in de gaten gaan houden, ze heeft wax en is niet in haar beste hum...
Maar goed als je nu naar Macy kijkt, die drupt/spuit al een week melk en nog geen veulen...ik bedoel maar.