Spannend

Wat zit ze btw mooi in de vacht he!
Zonder deken enz..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus ik denk dat ze zo langzamerhand richting ontsluiting gaat. Gistermiddag was het vocht nog erg geel, gisteravond was het lichter, troebeler, minder plakkerig... Gaat de goede kant op dus... Ik hoop nog steeds op een veulen voor zaterdag, zodat ik een beetje fris met shanaya en mawiyah op stap kan...
!
.
) maar ja.. bij je paard dan tsja.. je voelt het af en toe wel schoppen, maar that's it
.
. Laat ik het zo zeggen, ik maak me er minder druk om
.
bij jasmijn was het er vanaf de 1e harsdruppel binnen 4 dagen !!! 
. Haha.. Maar ziet er goed uit hoor
!
), dan heb ik geen internet.. Maar ik verwacht dat ik overdag nog wel even terug naar huis ga om jullie even up te daten..
. We zien wel hoe het dan loopt
. 
. Repareren begint bij 78 euro!!! Vandaar dat de meeste foto's een beetje overbelicht zijn
.
, ze staat heerlijk in het zonnetje te soezen.
!
. Maar ze heeft een klein sneetje op haar vulva zitten. Niet echt een sneetje dat er iemand met een mes aan heeft gezeten, maar euhm.. hoe leg ik dit uit.. Een beetje net zoals op je lippen, als die zo droog zijn, dan krijg je daar ook wel eens sneetjes in. Daar leek het een beetje op.. Gewoon opengescheurd van de ??? Ik weet het niet, ik heb er uierzalf op gedaan van mijn oom, die werkt ook behoorlijk ontsmettend en is toch een vrij "zachte" zalf
.
.
ze wordt echt rond!!! Ben zo benieuwd wat eruit gaat komen
Maarja, dat zul jij ook wel zijn.