Ual jou geduld zal vast spoedig beloond worden met een knapperd.
Wat leuk al die bellende merries haha over een paar jaar kunnen ze vast ook beeldbellen.
De merrie die hier van de week is bevallen had wel een behoorlijk uier maar kwam nog niets uit, daarom had ik het veulen ook nog niet verwacht, was ik dus mooi door haar gefopt.
Zoè maakt spannend wel is ze nog heel fit rent heerlijk door land uier is nu zo dinsdag is ze uitgerekend..
Knolselder
Geplaatst: 06-03-21 21:11
Welkom aan de nieuwe!
Kabayo heerlijke foto's.
Bitch alarm. Ja, Suusje heeft er ook meer last van dan vorige keer. Al lijkt ze nu weer iets rustiger en aanhankelijker te worden. Maar ze heeft een hele tijd geen blijf met zichzelf geweten en dar had de rest ook last van Patty is juist heel aanhankelijk en Lonneke ook.
Leuk project Mirjam! Ben benieuwd als de stallen klaar zijn.
Patty haar uier heeft nog een weg te gaan, maar ze maakt vooruitgang.
Welkom Rose! Mooie combi! Leuke foto's Kabayo! Ik zag ook een enorm uier voorbij komen, weet even niet meer van wie.
Was ik uiteindelijk de enige vannacht en hebben jullie alleen maar belletjes gehad? Oneerlijk! Hoop dat jullie vannacht aan de beurt zijn.
Vandaag beetje druk maar hier even een update. Merrie was maiden; maar is er stapelgek op. Niet kwaad, maar als ze het idee heeft dat je wat met haar veulen doet wordt ze onrustig en gaat ze van alle kanten draaien waardoor ze je zo omver beukt. Niet handig met jodium doen Maar verder gaat het super, maar eerst even de rust erin.
Caesar, wat een knap mannetje en wat een trotse mama Fijn dat ze het goed doet, wel jammer dat ze jullie zo lomp omver loopt, maar dat komt vast wel goed als het wat normaler voor haar is straks.
sannahtris, uier is goed gevuld, ben benieuwd hoe lang ze je nog in spanning houd!
Succes met waken vannacht dames. Hopelijk morgen weer veulen nieuws.
Verder gaat het mij hier een beetje te snel sorry daarvoor.
cp112
Geplaatst: 06-03-21 22:19
Wat een knappe Welsh smoeltjes allemaal heerlijk. Wie weet ooit nog eens iets voor ons welsh dametje maar dan moeten de meiden eerst toestemming geven en die zijn net echt fanatiek begonnen met rijden haha. Nu iedere week les want ja, "we zijn al 5 mam" snap dat dan
Ik moet maar eens lief aankijken voor een baby van Fleurtje
Wat een dikke buikjes allemaal. Ik blijf die onderaf foto's geniaal vinden haha. Ik vergeet 't zelf steeds.
Geen uier update vandaag want de telefoon had de flits op. Wel een dik buikje van de zijkant en een ph testje.
Dames succes vannacht! Ual ik hoop dat jou merrie je je nachtrust gauw weer gunt
Kabayo
Geplaatst: 06-03-21 22:38
Setteli is die van jou wat sensibeler ?
Keresa geweldig veulen
Cp112 vind de schimmel erg leuk!
Cynthia ze is mooi
Caesar vind het een gaaf veulen. Nou wel van veel wit! Zilver doet dat inderdaad ook. Heel hinderlijk
Sannahtris ik gun je een veulentje vannacht! Lijkt wel echt vol
Janine geniaal haha
Zilver houdt de kleine nog netjes binnenboord. Haar uier is ook weer rustiger. Ik denk dat de baby oefent hoe ze buiten moet komen! Daardoor zie ik veranderingen aan zilver. Ze noemen dit vaak de "10 dagen draai". Ik weet bijna wel zeker dat er tussen nu en 2 weken een kleine is! Alle voorbereidingen zijn getroffen en we wachten (on)geduldig af! Zag haar net rollen , hart in mijn keel dan weer slapen , dan kont schuren , dan weer staart afhouden. Dit worden lange 2 weken haha
J_emma
Geplaatst: 06-03-21 23:39
Welkom Olga en Rose-sonny!
Ook weer zo'n leukerd Caesar. Lief dat je merrie het zo oppakt, al kan ik me voorstellen dat het ook wel onhandig is.
Mijn bitch was vanaf de eerste scan maandenlang een lieve dromerige zwangerige, heel aanhankelijk. Tot de buik echt flink ging groeien en het in de weg ging zitten. Nu is het eten eten eten slapen en kom vooral niet tussen haar en haar eten eten eten of slaapje.
Anne is altijd lief, drachtig of niet. Daar heb ik nog niks aan gewerkt, is nu ook ruim 9 maanden.
Immy_clar, mijn merrie zelf is maar 1.63, dus met zijn 1.68 is dat toch al weer zo'n 5cm erbij. Ik weet dat ze er groter zijn, maar Dimaggio Black vond ik wel groter ogen doordat hij wel body heeft, helemaal voor een jonge hengst.
Baudyh, in eerste instantie had ik ook voor Dancier gekozen, maar na 3 pogingen en 4 maanden was mijn merrie nog niet drachtig. Ik weet dat ze daar een uitzondering in is, omdat hij normaal gesproken wel snel bevrucht. De dierenarts zei dat het soms voorkomt dat een merrie en een hengst niet goed 'klikken' en dat ik kon overwegen een andere hengst te kiezen. Vandaar dat ik voor Dimaggio heb gekozen.
Bedankt iedereen voor het welkom heten! Ik vin het leuk om jullie merries en veulens allemaal te zien!
Mijn merrie zit vandaag op 229 dagen, en haar uier ziet er zo uit
Jacky84
Geplaatst: 07-03-21 00:07
Nieuwelingen welkom allemaal!
Wat gaat het hard, bijna niet bij te benen....
Cass haar gedrag is ook anders dan wanneer ze niet drachtig is. Ze is schrikkeriger, ene moment heel aanhankelijk, maar soms ook echt humeurig.... nog een paar weekjes en dan mn chille.meisje weer terug hoop ik
AM zo, wat een uiers worden dat al! Ben benieuwd hoe snel het zal gaan bij wild thing
Keresa wauw, mooie foto's! Fijn dat uier weer wat rustiger is. Zelf ook weer wat geruster nu? Hoop ook zo te kunnen rijden met mama en veulen op ons eigen land komen zomer, fantastisch! Succes met wachten de komende weken nu ze zoveel laat zien telkens
Mirjam gelukkig alles nog rustig, hou je ons op de hoogte met verbouw foto's? Is altijd leuk vind ik!
Janine haha, die heeft ook lasy van haar hormonsters, oortjes boos en oortjes blij Mooi scheef buikie!
Keresa wauw wat een leukerd die Jáde!
Sannatris verwacht je dat ze over gaat dragen?
Knolselder fijn dat er vooruitgang in zit bij Patty!
Ceasar fijn dat de merrie het zo goed doet en haar kleine beschermd!
Cynthia wauw, ze maakt al een mooi uier!!! Ze ziet er super uit!
CP wauw, wat een meiden heb je! Mijn dochters zijn helaas geen pennymeisjes..... zo leuk om dezelfde hobby te hebben! Lekker van genieten!
Voor alle wakers succes vannacht, hopelijk vannacht geen roomservice bestellingen, maar veulen bezorgdienst!
Cass is vandaag 320 dagen, dus we zitten veilig!! Hier even een foto van vanmiddag van mn bollie
Ceasar hij is echt heel leuk gelukt! Fijn dat mams t zo goed doet!
Fi gaat goed! Ziet er ook goed uit! Uiertje gaat rap!
Welkom nieuwelingen! Gezellig!
Kate is normaal redelijk wispelturig in haar gedrag, maar sinds haar dracht enorm relaxed en gelijkmatig! Heerlijk is dat En die heerlijk relaxte blik ik ben er gek op Tja... en dit...
Even een late night ego-post. Ik keek rond 00:00 op de camera, had die griet haar bitch alarm weer omgedraaid. Dus toch maar even langs om er iers extra's onder te leggen en de volgende kiekjes genomen. Even een checklist:
- Kegelen - Slappe banden/staart moeiteloos omhoog - Slappere 'lange' vulva (en kling staat wat open? Herkenbaar voor de ervaren fokkers?) - PH is gedaald!
Bovenste is van 2 weken geleden, onderste van nu net. Is wel al wat opgedroogd, maar de boodschap is duidelijk.
Duimen jullie alsjeblieft met me mee dat we dan eindelijk een veulen mogen ontvangen?