Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leen_ schreef:Wat een leuke foto's! Ik ben helemaal geen veulen-fan, maar als ik deze foto's zie ben ik ook wel benieuwd naar ons kleintje!
Hoe doen jullie dat met een halstertje? Stalhouder zei dat hij ze de eerste week zonder liet staan. Af en toe eens aandoen zodat ze er aan wennen en vanaf de 2e week altijd met halster.
Nu die gedachte vind ik wat eng. Veulens hebben maar zo'n kleine hoefjes dat kan bij het grazen toch achter het halster blijven steken?
Kan je bij paarden trouwens ook op voorhand de kleur zo een beetje weten? Bij konijnen kan je dat berekenen, ik weet niet hoe dat bij paarden zit
ShamalArabs schreef:mooie foto's nicole, doe die bij de hand houden want die bruinschimmel is een klassiek en perfect voorbeeld van het verschil tussen een bruin-blijvende en bruinschimmel
Jes schreef:Misschien een stukje slijmprop?
Vrouwen kunnen deze ook al eerder in delen verliezen. In 2010 had mijn merrie een week voor de bevalling veel rood slijm in haar staart zitten, is ook de slijmprop geweest denk ik.
Vitaquilla schreef:Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn;
Ik kom er net tijdens het longeren achter dat er dikke paars roze slijm uit de vulva van mijn merrie komt.. Heb d'r meteen uitgestapt en getemperatuurd 37,5c. Das normaal na t werken. De DA komt om 2 uur zowiezo al voor de entingen dus die zegt ik kijk er straks naar..
Ik heb dit eigelijk nog nooit gezien en wil graag weten wat t is..