Dhani schreef:ze gaat steeds in zon plashouding staan, lijkt of er nu wel wat broeidJa, dat denk ik al zo'n 5x vandaag.... zoekend76 schreef:ja...ga maar liggen!ook dat doet ze gemiddeld 3x per uur.... Nadesh schreef:Vroeger samen in de opfok gestaan
JPitty schreef:Ze schopte net ook naar haar buik, zou het nu dan toch...Doet ze ook al de hele dag...
berichtje op marestare:I just talked to Susan the owner. She is there and says THIS IS THE REAL DEAL!!!!Chevy is soaked in sweat and trembling. So exciting!!!Prayers for you that this goes safely...(Susan is there alone)
Wendy_Komen schreef:Ik geloof pas dat ze bezig is als ik voetjes zie Had vanochtend al een veulen verwacht daar Haha ja, same here! Ik heb de hele dag zitten studeren en naar het scherm gestaard bij Chevy maar ze heeft me te vaak genept
hehe eindelijk het topic weer gevonden. ik heb deze bonte merrie al de hele dag aan staan verbaasd mij inderdaad ook al dat er nog niks was.
JPitty schreef:Ze rolt (of iets dat er op lijkt), doet ze dit ook vaker?Yep! Het liefst tegen de muur omhoog... dat je je hart vasthoud of ze niet vast komt te liggen...
Arme merrie, hoop dat het veulen snel komt en ze dan weer wat rustiger wordt... Iemand vroeg een linkje: http://www.marestare.com/fcam.php?alias=paintnimage