Dat hoop ik wel, straks is 't een ezel met 5 poten.
Ik ben nu iig weer lekker zenuwachtig door Siuan, zo spannend allemaal!
Nicole288
Geplaatst: 20-04-09 23:57
Anita: Gefeliciteerd! Wat is hij groot!
Nk: Als je echt denkt dat het ieder moment zou kunnen komen zou ik niet weggaan. Is ze er echt zo dicht bij? Is het niet te regelen dat iemand tussendoor gaat kijken?
Joto: Kind is gewoon erg knap
SA: Foto van de doos vol frummeltjes? Wat lief dat ze zo samen doen met alles, moeder en dochter
Mnonn: Gave bolle dame, leuk dat witte been!
Neon: Leuk, zo’n record
Frenia: Wow, wat een super duidelijke zoomfoto’s! Ze maakt het spannend!!
Hier nog niks. Ik ga lekker slapen want ik verwacht ook niks vanacht. Truste
KootMiraDrum
Geplaatst: 21-04-09 01:10
Moet nog bijlezen, dat ga ik zo in bed op de iPhone doen. Even een paar dingen, eh memmen, op een rijtje zetten, kom er niet zo goed meer uit. Verschil tussen gisteravond en vanochtend was behoorlijk, maar op de foto's niet te zien........ Blijkt vooral de spenen te zijn, niet de achterkant van 't uier. Verschil vanavond t.o.v. vanochtend was eigenlijk terug naar gisteravond, maar op de foto's lijkt het vanavond toch weer vooruitgang te zijn. Arghhhhhhhhhh................... EN heb een kunstwerkje, twee duopenotti (maar dan wit+creme) drupjes. Wees gerust, ze komen nog niet vanzelf, ik wilde weer melk testen, en heb ze daarom getriggerd...
Nic werd vannacht om 12 uur gebeld. Merrie was aan het veulenen, maar veulen was dood en kwam er niet af. Om 5 uur was ie nog niet terug, en nu nog steeds niet...... Ik moet me nu gaan haasten om naar mn werk te gaan..........