Yaartje, Gefeliciteerd! Net gemist, wel jammer, maar morgen veel foto's maken.
Bamorka, Gefeliciteerd!!!
For-Que, wat een verhaal. Fijn dat nu alles goed gaat!!
KellyKeuhh, wat zijn rekkertjes??
We hebben in principe alles bij de hand, maar zag lijstjes en dacht dat ik wat te ouderwets was. Zag de Pavo kit en schrok eigenlijk hoe weinig je krijgt voor die prijs ook.
Ik heb geen fles en wil graag een steriele schaar. Maar zal ook toch maar een fles aanschaffen voor mn gemoedsrust. De rest is altijd wel aanwezig. Wil dus alleen schone handdoeken. Misschien pak ik ze even in en leg ze al klaar.
Mag ik iets anders delen? Ben zo gek op die merrie

Ik was achterin bezig en ze stond met broer en moeder in schuilstal. Ze keek me aan en ik riep een paar keer. Toen kwam ze over het pad. Niet heel bijzonder, maar nu bleef ze ook en stormde niet terug naar de familie.
Omdat ik haar eerst niet bij de buik en uier kon aanraken, ben ik daar steeds mee bezig geweest en nu vindt ze buik kriebelen heerlijk en lijkt wel een giraffe. Zo heerlijk in een beetje zon samen gestaan.
Hebben wel vaker dat soort momenten, maar ze blijft ook steeds langer bij me en steeds meer ontspannen.
Na avondeten in de stal staan kroelen en viel ze bijna in slaap. Gezien haar historie kan het me echt veel doen.