Veulen ligt nu weer, doe denk ik nog 1 poging en anders laat ik de DA komen om even suf te spuiten.
stal_HD
Geplaatst: 13-06-17 07:04
Neon gefeliciteerd. Jammer dat ze hem niet laat drinken. Een marktkraam klem werkt nog veel beter dan een praam. Die knijpen echt aan. Als je dat hebt, zou ik dat eens proberen. Heb jij je handen vrij en kun je alle hulp aan veulen geven.
Hij ziet er wel al super mooi goud uit. Hoop op snel een zorgzame moeder.
Mooi diertje Neon! Kun je de merrie al wel melken, zodat het veulen in ieder geval de biest al binnen krijgt? Dan is de druk ook een beetje van het uier af. Hoop dat ie snel mag drinken! Gefeliciteerd!
Die slaat het licht uit onze ogen vrees ik. DA is gebeld. Heb vanmorgen ook al contact met de fokker gehad, is ook een DA. Zelf melken durf ik zo niet aan, ze slaat me te hard nu.
Fijn dat het veulen er is Neon, maar verdikke, wat een gezeik dat ze 'm niet laat drinken. Hoop dat sufspuiten gaat werken!
DIVA2
Geplaatst: 13-06-17 07:16
Neon, van harte!! Eindelijk is slurfie er. Wat is dat toch met die merries die dat grut niet willen laten drinken?
HD, wat is een marktkraam klem?
Hier komt de hoefsmid zo. Chicky schiet in blinde paniek als je alleen maar naar die pootjes kijkt. Wij kunnen er ook niet aankomen. Die heeft echt een enorm trauma! Chick moeten we ook altijd plat laten spuiten door de dierenarts. Dusdanig dat ze echt nog nét niet omvalt. Echt zó sneu!
Speen vasthouden en melken is nu geen probleem maar als het veulen met de neus duwt wel. Heeft 1 keer speen vast gehad en wat gedronken en verder met de fles biest gehad.
suffie
Geplaatst: 13-06-17 09:41
Gelukkig heeft hij nu de 1e biest binnen. Hopelijk merkt Sarona dat de druk er vanaf gaat wanneer de kleine drinkt. Mooie veulentje hoor, was papa Cassanova of Goldstar? (twijfel nu; kan ook nog Cremello zijn )
Haha, ik dacht toen ik op verzenden klikte, was het toch niet Cremello. Hij heeft in ieder geval een prachtig koppie en kleur!
pretty
Geplaatst: 13-06-17 10:00
Ik ben zo benieuwd naar meer foto's Neon! Hopelijk vlot het allemaal snel nu!
Moratoetje
Geplaatst: 13-06-17 10:00
Gefeliciteerd Neon, wat een knapperd! Hopelijk mag hij snel drinken!
Ik twijfel of Camacho schimmel wordt of toch bruin blijft, zie nog geen witte haartjes verschijnen ... ja losse haartjes van mams Zijn wimpers zijn ook echt zwart.