C2012 sterkte met verlies van je oma. Gelukkig heb je nog afscheid kunnen nemen en je oma ook blijkbaar. Ik denk dat je merrie daar op gewacht heeft. Nu gaat ze dalijk een "happy-gift" geven om je op te fleuren
Wauw Inowa die zijn inderdaad flink gegroeid en al bijna helemaal door de veulen vacht heen
StalMilagro spannend! Zou je nu dan kunnen gaan aftellen?
Hier nog steeds Toos Tietloos. Ze lag afgelopen nacht heerlijk te slapen
C2012 gecondoleerd en sterkte met het verlies van je oma Soms lijkt het inderdaad allemaal zo samen te lopen. Toch klinkt het wel alsof jouw veulen snel zou komen. Misschien stuurt je oma hem of haar wel snel
Stalmilagro, dat ziet er al veelbelovend uit zeg! Leuk!!
Blij dat het goed nieuws is pretty! Nu maar lekker blijven vertroetelen!
Nicole, wat zijn ze leuk! Geweldig om ze zo heerlijk te zien spelen
Viky har uier lijkt iets dikker te blijven na een dag op de wei... Spenen lijken ook iets voller
Omdat ik deze op mijn Facebook profiel had gezet en ik van verschillende mensen een paniekerig berichtje had ontvangen ! Wat er was gebeurd .. ?
Ze lag gewoon heerlijk te dutten natuurlijk .. haha
Mopjemop
Geplaatst: 16-05-16 16:44
Azara, ervan schrikken niet MAAR zelf maak ik geen foto's van m'n paarden als ze zo languit slapen.
Voor mijzelf zit daar een "lading" op die ik koppel aan de dood. Ik heb het een paar x geprobeerd bij Mick als hij zo languit slaapt maar vind dat geen prettig beeld, beetje vreemd Er zit wel een verhaal aan vooraf maar dat hou ik even voor mezelf
Oh Nicole leuk vooral die zwarte. Ik mag hopen dat ik nu kan aftellen je is nog geen melk zo te zien maar er komt wat vordering in. Ah azara die heeft t zwaar he
Robyn:Uberschattig, vooral het rechterhoefje, lijkt wel of de ene kant wit is en de ander zwart
kiki1976
Geplaatst: 16-05-16 17:05
Robynn wat is het een plaatje
Mopjemop, grappig is dat he, heeft Bryana ook. Alle hoefjes waren wit maar worden nu deels zwart.
Niet super zichtbaar, maar achter heeft ze het ook aan één hoefje
Verschil van 3 weken.
linda2008
Geplaatst: 16-05-16 17:19
Die gaat hard Kiki
Robynn, wat een plaaaatje
Edit; pippa ook maar weer eens... Leuk hoor dat hackney-bloed... mega gevecht gehad om het halster om te krijgen. Eenmaal om liep ze er mee weg alsof er niets aan de hand was Bewijs;
Ik zit zo op het veulen van fien te wachten want zodra die er is kan ik gaan verhuizen naar mijn eigen huis. Zodat ik met de stallen enzo kan gaan beginnen zodat dan hopelijk eind van de zomer de paarden daarna toe kunnen. Dus ik hoop dat ze opschiet.