Kelly, wat is hij prachtig , die aftekening zo mooi. Jullie mogen heel trots zijn op Misty en Waldemar!! Maar je vader en jij stralen dat ook wel uit. En Hayden kijkt vast mee.
Inowa, jij bent nu aan de beurt hoor. Kom op Aagje!
Wakers allemaal succes!
_Karin
Geplaatst: 23-06-15 00:24
Kelly van harte gefeliciteerd met je mooie mannetje Heerlijk om die tijd bevallen van mij mag je door stuiteren hoor.
Cemlys Dat hebben je pony's even mooi gefixt jij van huis zij hun eigen feestje
kleinvosje, Bonny, Jet4you, Nicole en Joyce succes vannacht. jet4you hopelijk houd de merrie het nog een nachtje binnen dan hoef je niet zelf te knippen.
Jolanda fijn dat het goed blijft gaan met glowy en wat zijn je veulens mooi luxe.
Pretty Wat is Mika een mooi veulen. De andere zijn ook mooi maar hij is wel mijn favorietje bij jou.
Neonlight gefeliciteerd met de drachtige Neon.
Emmy Wat lekker dat ze al zo goed buiten elkaar kunnen. Fijn dat het chippen zo makkelijk ging.
Bonjoy Azi doet het goed leuk die krul oortjes.
Inowa wachten kan soms lang duren vorig jaar had ik hetzelfde met Donna die ging toen ook 14 dagen overtijd dus je hebt nog even.
Scooby vorig jaar zijn bij Jillz toen ze 8 weken was de veulentenen van de achter hoefjes eraf geknipt door de hoefsmid zij liep heel erg op de koten kon haar hoef niet goed afwikkelen. Daarna ging zij ook bijna meteen beter lopen.
Caesar wat een mooi veulentje dat belooft nog wat ben benieuwd wat jij eruit krijgt.
Al_ zawraa wat zonde die staart hopelijk gaat hij niet verder en laat hij de rest met rust.
Rooslover Harper vind ik meer een naam voor een hengst
Vandaag weer bij de pony's geweest. De schuilstal op de foto gezet. En toen de pony's ik was ook wel bang want het had flink geregend maar hoefde me dus geen zorgen te maken ze vermaken zich prima. Zijn alleen moeilijk op de foto te zetten want ze komen te dicht bij om te kroelen. Tussendoor een fikse bui. Sta ik alleen in de schuilstal de rest loopt gewoon te grazen en de veulens met de kont in de wind de bui te trotseren.
Daarna was het playtime. En met Dora gaat het zo te zien ook goed die begint alweer aan te komen lijkt het. Woensdag komt mijn DA daar om een paard te scannen kijken wat hij ervan zegt.
Kleinvosje, Savanne zich heerlijk uitgeleefd misschien helpt het wat in gang te zetten!!! Succes!!
Bonny, Proficiat met je vriend!!! Oo nu snap ik het Crime is het nog even heel speciaal ah maken!! Suc6!!
Jet4you, pff balen zeg van dat onvoldoende terug opnzetten! Hoop dat ze nog even wacht als het moet moet het maar toch een rotidee hoor! Heb je het zelf zo goed geregeld. Gelukkig doet je cam het balen dat de geboortemelder nu niet wil!! Succes!!
Pretty, het betere weer komt eraan hoor , Leuk toch maatjes zijn komt hij vanzelf achter als het te gek wordt met tandjes voelen.
Emmy en Fotsy, je schijnt dat nog te kunnen veranderen, zal waarschijnlijk wel kosten met zich meebrengen vermoed ik. Hoefsmid vertelde hier staat op papier schimmel bruin geboren alleen is hij nooit gaan schimmelen . Die heeft nu op wedstrijd iedere keer gezeur en gaat het veranderen!
Astridklomp, ziet er wel heel gaaf uit hoor met Rox!! En koliek ja pff helaas kan ik er ook over meepraten!
Inowa, ze heeft netjes gewacht tot je thuis was, en nu nog beter weer op komst!! suc6
Bonjoy, dat koppie blijft geweldig
Jolandje, zo fijn dat het goed blijft gaan met Glowy!! En wat een heerlijke foto's, genieten!!
Caesar, wauw nu heb je twee van die pracht veulens lopen, wat een hals
Nicole288 en Joyce, spannend hoor!! Succes!!
AZ, dat is niet grappig van Amir, misschien toch de staart insmeren of inspuiten. Zo zonde!!
Smooi, ik ben ook benieuwd hoe het met Cataleya van gblover gaat!
Gblover, hoe is het met Cataleya en de wond bij Cally??
Rooslover, hmm namen ben ik niet zo creatief mee, moet het met de H zijn??
Joycee, iedereen zal dat begrijpen alleen maar super leuk en zoo knap dat je weer hier komt hoor!! En veel succes want het is zeker spannend bij jullie!!
Kelly, stuiter nog maar even door hoor!! Alle spanning eruit, Waldemar ziet er al heerlijk wakker uit ja!!
Karin wat een heerlijk plekje, de schuilstal gebruiken ze niet bij regen zo te zien . OO heerlijk spelen Hero kan niet wachten tot Bonny klaar is met drinken , en zo fijn dat het tot nu (afkloppen) goed gaat met Dora!!!
Wakers succes, Nicole288 en Joyce, Kleinvosje, Bonny-Ct, en Jet4you!!
rooslover
Geplaatst: 23-06-15 01:42
Nee naam mag met elke letter beginnen, maar ik weet het gewoon echt niet
Is voor het zwarte veulentje van Duchess?? Kan wat merrienamen noemen die ik gekend heb, Sisi, Poety, Sally,Chanel, Jenny, Romy, Sacha, Mandy, Shiva, Honey, Polly, pff ik ken meer ruinen geloof ik.
Jobamara, ik heb voor de zekerheid toch maar een mail gestuurd naar het stamboek, ben benieuwd wat zij ervan zeggen. Ik kan hen natuurlijk altijd foto's mailen waarop het goed te zien is, afwachten maar.
Wat is Azi een plaatje zeg en wat veranderen ze dan snel he in korte tijd.
Verder zie ik prachtige foto's voorbij komen van spelende veulens na een regenbui, heerlijk toch!
Hier is de hoefsmid geweest toen het veulen 4 of 5 weken was. Heeft even gekeken en een voetje opgetild. ghadir tilde vanzelf de volgende al op haha. Maar idd nog niets aan gedaan. Hij houdt het in de gaten maar vertelde dat de eerste keer pas met een maand of 3 of 4 is en soms zelfs nog later.
Verder geen veulentjes vannacht? De merries laten jullie wel weer wachten hoor.
Fotsy
Geplaatst: 23-06-15 07:13
Tuurlijk joyce welkom, blij dat je terug bent
Kelly wat een pracht veulen, mag je zeker trots op zijn.
morgen is storm 2 weken zou hij al savonds buiten kunnen blijven ? en nog een vraagje hihi onze grote wei licht aan een sloot zou dat al kunnen ? en hoe doen jullie dat met de kudde eerst hekkje er tussen of gewoon er bij doen? sorrie voor de vele vragen