[HK]Het Dikke Buiken Topic 2016

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 20:41

Ik reageer later even uitgebreid, maar ik zie nu dat Pris en Aziza precies gelijk lopen Lisa! Wat grappig!

En waar Pris Nog zo slank lijkt, maakte ik gisteren deze foto's van Aziza :D

Afbeelding

Afbeelding

Jitske25

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 20:50

Jeetje haha ligt dat veulen bij Aziza in de breedte ofzo hahahahaha

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 21:25

Staat er nu in het Bokt-logo 2015 ipv 2016? :')

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 21:27

Knolselder schreef:
Staat er nu in het Bokt-logo 2015 ipv 2016? :')

Nee bokt bestaat vandaag 15 jaar *\o/*

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 21:34

bedankt voor de lieve woordjes over mijn hond, doet nog heel erg pijn maar was de juiste beslissing.

links, recht en dwarsliggers gesignaleerd :P

tuurlijk woogy ben je nog welkom

bonnydione oeie even schrikken zeg, gelukkig weet je van wat het komt nu

rx het kippenhok is verschrikkelijk, geen sprietje gras meer over en vol paardenpoten -:(-
Marcel is de dader, vandaag heb ik hem betrapt, die opent dus gewoon klinken met zijn mond O:)

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 21:41

Ik val ook weer even binnen. Druk druk druk. Net 6 dagen gewerkt, deze week gelukkig wel weer een keer een normaal weekend, dus vanmiddag lekker met de pony's getut voor nieuwe buikfoto's.
Lees wel elke keer alles, maar dan geen tijd om te reageren :o Zal de laatste pagina's nog even doorspitten.

Marouschka, dat zijn ook nare dingen dat de melk niet op kon worden gehaald van de week. Ja het was hier ook geen doen. Wel alle dagen naar het werk geweest (woon gelukkig vlak bij en kon lopen), maar meerdere dagen mensen naar huis gestuurd die buiten de stad woonden/met het openbaar vervoer waren. Woensdagavond (had zelf ook een avonddienst) om 8u iedereen maar naar huis gestuurd vanwege nieuwe aankomende buien. En het werk stapelde zich maar op met halve bezettingen. Gelukkig is het allemaal weer ontdooid ondertussen.

Pretty, leuke foto van je merrie's bij elkaar op de berg. Wel fijn dat ze daar hoog en droog kunnen staan. Hier is het ook nog steeds vies nat. Al hebben ze deze week met de vorst wel even de beentjes kunnen strekken op het grote veld, maar lang bleven ze er niet omdat het veel lekkerder beschut bij de stal is ;)

_Patrick_, Whiz ziet er ook goed uit zo. En met die humeurige buien zou het een merrieveulen moeten zijn volgens de experts hier, toch? ;) Die rubberen matten zien er erg fijn uit!

AZ ziet al de eerste verandering bij Aziza! *\o/* Hoe staat het er ondertussen voor? Positief dus dat ze zo vroeg al begint!

KBK heeft een sneue Kim. Hopelijk heeft ze niet te vaak zoveel last van het veulen :(:)

CL, heel veel sterkte met alle dingen rondom de verhuizing. Kan me voorstellen dat het allemaal erg stressvol is, zeker over zo'n afstand! Mocht je af en toe toch een update willen doen/je hart willen luchten over Jill (of andere vorderingen) ben je welkom hoor!

Luna, fijn dat je het veulentje hebt gevoeld! Fijn moment is dat ook altijd!

Crines, dat ziet er al mooi uit die stallen. Mooi ruim is het ook allemaal zo!

R.X. de grote check-up weer gehad dus. Fijn dat ze die haak nu ontdekt hebben en dat ze er dan geen last meer van heeft vanaf nu!

Fotsy, sterkte met het verlies van je hond :(:) Altijd moeilijk om afscheid te nemen van zo'n beestje.
En stoute paardjes dus. Heb je ondertussen alles weer in zijn/haar eigen hok gekregen?

Cynthia, fijn dat Dais weer wat in beweging mocht. En ook nog goed voor je eigen conditie dus ;) En helemaal top dat ze er zelf zo van genoot.
En die nare dromen maar zo snel mogelijk weer vergeten!

Lisanne, inderdaad een klein buikje zichtbaar! *\o/*

BonnyDione, wat een stress allemaal. Wel fijn dat je nu een waarschijnlijke veroorzaker gevonden hebt. Hopelijk heeft ze nu niet weer zo'n aanval en is ze snel weer helemaal de oude!

Woogy, op de foto lijkt het nog niet zo'n flinke buik, maar zolang je zelf maar duidelijk verschil zit. Ze zal wel snel genoeg huge worden ondertussen.

KBK, leuke foto! Hier ook allemaal rechtsdragers vandaag! :j Heb nieuwe buikfoto's dus je mag straks eindelijk een gok doen bij mijn dames :P

Wow AZ, die nieuwe update! Die is echt gigantisch! :wow: Hoelang denk je dat ze het nog vol houdt (of hoop je? ;) )

Ik ga m'n buikfoto's van vandaag nog even uitzoeken, maar wel nog leuke plaatjes van afgelopen week;
Afbeelding
Zo stonden muts en muts vorige week toe te kijken toen ik de stal uit mestte :+:

Afbeelding
En deze foto kreeg ik vandeweek toegestuurd toen ik op het werk zat. Twee dikke buikjes aan de sjouw over de Noord Groningse toendra's ^_^ Met die vorst konden ze weer even op avontuur in de grote wei.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 22:05

En dan de januari-buikfoto's!

Lies op 252 dagen:
Afbeelding
kijk Cynthia, de witte voetjes zijn weer half terug :P
Afbeelding
Ze knipoogt net een beetje (heeft na het barre weer van afgelopen week een beetje ontstoken oogjes), maar haar buik was het duidelijkste op deze foto ;)

Roos vandaag op 241 dagen dracht:
Afbeelding
Afbeelding
Roos is wat meer skippybal-rond.

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 22:44

Baida heeft op deze foto inderdaad wat meer een buikje!

pretty schreef:
Cynthia ach wat een nare droom..is het niet omdat ik dat al eens voorgehad heb? Lisa haar uier bloedde ook vorig jaar,ik heb geen melktest kunnen doen want ik moest eraf blijven. Het was best eng en ik heb zelfs de da laten komen,maar het hoefde niks te betekenen en dat deed het ook niet. Er was gewoon melk uiteindelijk. Enfin het was maar een droom natuurlijk bij jou!..

Nee, het was echt het hele uier, niet alleen de spenen. Ze liet echt een plas achter op de grond, heel vreemd. Maar gelukkig was het gewoon een idiote droom.

WOOGY!!!! Je leeft nog!! *\o/*
Is haar kont altijd al zo'n dakje geweest?

OMG, die Aziza!!! :wow:

Aaahhh... Aniek, kijk die schatjes nou knuffelend staan <3
O, kijk! Lies begint te schimmelen van onder af aan :D En ze knipoogt _O-
Ik vind ze nu niet meer zo extreem dik. Gewoon lekkere, mooie buikjes.

Ik deed gisteren bij Dais haar deken af en dacht: WTF is hier gebeurd??? Haar buik lijkt in een week tijd ineens een stuk boller!
Eens kijken of ik dat morgen op de foto kan krijgen :)

Morgen ga ik ook de eerste hengst voor Fiore bezoeken. Er staan er drie op mijn lijstje nu, dus ik ben heel benieuwd!

Mijn mooie, knappe, draakgeval

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 22:53

Is dat Fiore? :wow: Wat is ze al groot geworden!

Aniek, Roos heeft zeker een merriebuikje!

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 23:01

CL, sterkte met alles wat nog geregeld moet worden voordat jullie naar Nederland kunnen. Kan me voorstellen dat daar veel bij komt kijken.
Neem je tijd, en als je weer wat meer rust hebt kom je weer gezellig mee kletsen.

Luna, wat leuk dat je Marley's veulen gevoeld hebt!
Wat vervelend dat het zo nat is bij jullie, is het inmiddels alweer iets opgedroogd?

BonnyDione, wat vervelend dat je merrie zo ziekig was, gelukkig hebben jullie de oorzaak kunnen achterhalen!

Welkom terug Arianne!

Crines, dat worden prachtige stallen!
Wij zijn hier ook nog steeds druk aan de verbouwing, al ligt dat nu in de winter stil omdat de paarden binnen moeten. Zodra ze van het voorjaar weer 24/7 buiten gaan, gaan alle oude stallen eruit en gaan de nieuwe geplaatst worden. Ik zal hier ook wel foto's plaatsen als het zover is.

R.X. fijn dat de tandarts de haak weer weggewerkt heeft, zulke dingen kunnen toch een hoop ongemak geven.

Fotsy, de paarden in het kippenhok! :wow: Wat een boeven ~~}> Succes met het opknappen van alles.
Dat soort dingen doen ze ook altijd als je geen tijd hebt hè?

Cynthia, wat fijn dat het zo goed gaat met Dais, en dat ze weer helemaal goed loopt!
Wat naar, zo'n droom, komt vast van de stress die er toch elke dracht weer bij komt kijken. Ik ben altijd weer blij als alles gezond en wel de dracht, de bevalling en de eerste dagen door is.

Lisanne, ja ik zie toch echt wel een beginnend buikje!

Lisa, Pris lijkt inderdaad nog heel slank op de foto's, maar ik weet dat foto's soms enorm kunnen vertekenen. Leuk dat onze merries precies even ver zijn, ik ben benieuwd wie er uiteindelijk het eerste gaat bevallen :)

Kim heeft een rechtsligger vandaag :D

Aniek, die eerste foto is echt lief <3
Lekker dat ze met de vorst weer even op de grote wei konden, dat vonden ze vast fijn.
De dames krijgen beide mooie buikjes!

Cynthia, spannend, hengsten kijken!
Jeetje wat is Fiore volwassen geworden!
Ze is wel totaal anders als Ti hè? Of valt dat gewoon op deze foto zo op?

Even antwoord op de vraag van Aniek:
Aziza zit nu op 293 dagen, dus ik denk dat ze het nog wel een maand volhoudt. Ik heb vrij vanaf dat ze op 325 dagen zit (haar vroegste bevalling tot nu toe), dus wat mij betreft mag het vanaf de avond van 324 dagen komen :D Nee hoor, eerder mag ook, dan kan ik ook wel vrij regelen. Maar ik ga er vanuit dat ze tussen de 325 en de 330 dagen wel zal bevallen.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 23:08

Haha lief he Cynthia. Roos is met name erg lui sinds ze drachtig is. Normaal gesproken is de Welsh B Yazhi haar hangplek, die is niet zo hoog. Maar hier moest Lies toch maar even dienst doen ;)
En eind van de zomer was het inderdaad combinatie van grasbuik + babybuik en leek het al wel erg extreem. Die grasbuik is er nu aardig af en is er babybuik over gebleven.

Stoere foto van Fiore! Wat voor hengst(en) ga je naar kijken voor haar?

KBK, ja zoals ik vorige week ook voor het eerst bekende heb ik sinds kort het gevoel dat Roos een merrie'tje krijgt en Lies een hengstje. Valt me ook steeds meer op dat Roos toch echt een beetje bitchy is geworden.
Vanmiddag knalde Lies ook even lomp met haar hoofd tegen Roos haar kont op bij het draaien van het hoofd (beetje een Lies-eigenschap :o). Roos gooide direct haar oren plat en begon wat te dreigen met haar achterbenen. Meer dan dat durfde ze ook niet te doen, maar dat soort acties zie ik steeds meer van haar, terwijl ze nogal Roos-vreemd zijn O:)
Lies merk ik niet zoveel aan in gedrag, behalve dat ze erg boos is nog steeds op de nieuwe pony in de groep, maar ja of dat nou dracht gerelateerd is...

AZ, nog even een maandje in spanning dus. Hopelijk schiet ze dan ook mooi op en geeft ze inderdaad een merrieveulentje!
Ik heb in de tussentijd ook m'n vakantie aangevraagd. 4 dagen voordat Lies uitgerekend is en dus 15 dagen voor Roos. Tja ik moest een beetje gokken. Als het eerder komt zullen we ook wel waken, alleen wordt het nog wat zwaarder met werken er naast :o Maar ik moest ook voor de jaarwisseling wel al aanvragen voor 3 weken in april.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 23:34

Gvd ik zie geen foto's op m'n telefoon en die is echt te traag om steeds van scherm te wisselen haha. Reageer morgen op de foto's.
Priska heeft inderdaad altijd een punt kontje. Als ze echt intensief werkt vult het wel in, maar valt ook zo weer weg als ze niks doet.
Spannend roma, ben benieuwd wie van de witte tornados de wedstrijd gaat winnen haha!!!
Almachtig zeg, net de foto's gezien van aziza...wat een kolos!!
Pris is een heel smal popje van zichzelf daarom denk ik dat ze ook zo smal lijkt nu. Ze is namelijk echt heel groot. Als alles goed is kan ik dit weekend weer foto's maken voor de diva

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 00:02

Knappe foto's aniekr, je zou nog wel eens gelijk kunnen hebben met je hengst merrie gevoel, ik zou dit ook denken. En ja ze heeft witte voetjes.

Hier valt het ook niet meer op hoor, ik heb alles netjes terug op zijn plaats gekregen, paarden zijn vreetzakken dus op appel in hun stal en had dan deurtjes laten openstaan en jaja deze morgen zowel kippen, kalkoenen, eenden en zelfs de ganzen zaten terug waar ze hoorden dus deurtjes terug dicht _/-\o_ ging heel vlot, alleen het mooie gras is foetsie -O- gelukkig overal paardengras gezaaid zelfs in onze tuin en boomgaard.

Fiore ziet er inderdaad helemaal anders uit dan dais, ben benieuwd naar je hengstenkeuze

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 12:25

Wel meegelezen maar geen tijd gehad om te reageren.

BianCatjee, wat een mooie merrie heb je toch. Ze ziet er goed uit, mooie buik.

KBK, Kim heeft net als Bo nog echte mini tietjes hihi:
Sneu dat ze af en toe zoveel last heeft van het veulen.

Vrouwke, Kelly soms ook wat humeurig.

Inowa, jee wat een kostenpost zoveel melk weggooien.

Azmay, Kim toch niet drachtig. Jammer hoor ondanks je er niet vanuit ging.
Wel jammer dat je nu nog weet waar dus de onverklaarbare klachten vandaan komen. Hopelijk snel duidelijkheid.

Pretty, hihih leuke foto alle paardjes op de berg. Wij hebben ook een klein bergje in de paddock, en Bo staat er idd ook vaak op. Gewoon lekker te doezelen.
Heerlijke pluisjes heb je ook met een lieve uitstraling.

Patrick, ojee Whis ook al humeurig

AZ, ah toetjes foto´s, ben benieuwd. Duidelijk verschil te zien in ieder geval.
Maar wat een buik heeft ze al zeg!

angelpam, mooi buikje hoor.

Knolselder, hahah moest wel lachen om jouw reactie. Maar hoe gaat het verder met jouw, allemaal goed te doen nog voor je?

CL, begrijpelijk je hebt nu even genoeg aan je hoofd. Hoop wel dat je straks als alles achter de rug is weer gezellig mee komt kletsen.

Luna, fijn dat je het ook hebt kunnen voelen *\o/*

BonnyDione, oei at was ff schrikken. Gelukkig heb je je eigen gevoel gevolgd. Hopelijk knapt ze weer snel op.

Arianne, welkom terug

Crines, mooie stallen, ziet er goed uit.

Fotsy, heel veel sterkte met het verlies van je hond.
Oh wat een boefjes, zomaar tussen de kipjes.
Hier op stal hebben we ook kippen, maar soms ontsnapt er eentje (altijd dezelfde) en die vind het maar wat gezellig om bij mensen en paarden in de buurt te wezen. Alleen vind Bo het maar rare dingen. En zit ook met enige regelmaat in haar stal als ik haar binnen wilt zetten haha

Cynthia82, wat fijn dat ze weer goed loopt, en nog goed voor je conditie ook := Lekker hoor zo aan de wandel.
Ben benieuwd welke hengsten je op het oog hebt en voor welke je uiteindelijk gaat kiezen.
Gelukkig zijn dromen bedrog. Maar soms kunnen ze zo echt zijn dat je er later er gewoon een beetje van slag door bent.

L_isanne, Baida heeft ook al een lekker buikje hoor. Vertekend het nu zo op de foto, of ligt je zadel nu wat achterover?

Tuurlijk ben je nog gewoon welkom hoor Woogy. Verhuizing goed gegaan? Kunnen ze een beetje wennen op hun nieuwe plekje?

AniekR, wat een heerlijk lief stel heb je toch, zo'n lieve uitstraling.
Ze krijgen al lekkere buikjes.

Met Bo gaat het allemaal prima, zal vandaag weer eens wat nieuwe buikfoto's maken.
Merk wel dat ze vaker wat doepig staat te suffen in de paddock en minder lang eet (hooi). Gaat vaker tussendoor staan te suffen terwijl de rest nog staat te eten. Merk het ook op stal.
In het werk hebben we haar toch wat terug gezet, Van 5/6 keer per week naar gewoon om de dag. merk dat ze dat nu toch fijner vind.
Verder lijkt ze alleen maar knuffeliger te worden. Waar ze eerder echt een gruwelijke hekel had aan getrut aan d'r lijf kan het nu niet lang genoeg.

Wel hadden ze van de week wat uitgespookt op stal en kreeg zowat een rolberoerte toen de stalhouder belde. Bo en d'r maatje hadden op de dijk gelopen, draden stuk, deken aan flarden.
Het eerste wat ik bedacht was de dijk aan de overkant van de weg. Maar hoe? Poort is altijd dicht....
Maar gelukkig bedoelde ze het mini dijkje naast hun paddock.
Dus achteraf viel het allemaal reuze mee. Alleen een Horseware deken doe echt helemaal vol met scheuren zat, denk dat ze ergens achter een takje is blijven hangen of zo. Maar die kon gelijk in de kliko, repareren was geen optie meer hihi.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 16:25

Oeie Kiki ook al last van paarden die ergens willen lopen waar ze niet horen te lopen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 16:40

Is altijd schrikken inderdaad, gelukkig viel het op een kapotte deken na nog mee!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 18:34

Ojeetje Kiki, dat is schrikken.
Gelukkig alleen maar deken kapot.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 18:35

Aniek, prachtig stel <3

Sara, fijn dat je het veulen hebt gezien/gevoeld

Oeii de rest heb ik wel gelezen maar ben het kwijt :o ik ga morgen proberen een goede bijleespost te plaatsen.

Star; dag 248 :) dikkie dik!

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 18:39

Zo'n bijzonder paardje is het.

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 18:39

Kiki jeetje schrikken! Gelukkig viel het achteraf mee!
Mijn zadel ligt gewoon goed maar op de foto moest hij nog naar achteren. Hij ligt daar nog op de schouder. Had nog niet eens echt aangesingeld toen ik bedacht dat ik een foto moest maken. :)

AniekR, ze lijken idd minder dik dan laatst. Maar toch duidelijke buikjes! Ze zien er goed uit. Leuk om te vergelijken omdat die van ons precies gelijk lopen :D

Linda, zow dat is met recht een dikkie dik, leuk!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 18:41

Wel ook een heeeeleboel haar :')

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 18:43

Fotsy sterkte nog!!

Pretty, leuk op die berg! Ik wil ook zo'n berg hihi :D

KBK, dwarsligger ;)

AZ, holy sh*t! Ik dacht dat mijn merrie dik was ;) hihi

Welkom terug Woogy!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 19:50

Ja gelukkig viel het allemaal reuze mee, deken is zo vervangen denk ik dan altijd maar hihi.
Achteraf zat er een slecht stuk in de draden bij de paddock naast hun, tenminste was op wat mos aanslag na niet te zien. Maar stroom geleide daar niet verder door, dus dat is allemaal vervangen met nieuw lint.

Blijf het een plaatje vinden om te zien Linda2008

Bo vandaag op 239 dagen, dus nog 2 dagen en dan kan het echte aftellen gaan beginnen.
Vandaag alleen vergeten om foto's te maken :o Ze stond alweer buiten toen ik eraan dacht.

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 20:01

KoudbloedKim schreef:

Ja, ze is ook al bijna 3.

Al_Zawraa schreef:

Ja, ze is heel anders dan Ti. Ze kan soms wel op dezelfde manier kijken, maar dat is dan ook alles. Ze is veel slanker en langgelijnder. Fi is een echte merrie, zowel in haar gedrag als qua bouw en Ti was echt een brede knuffel.
Ik ben nu via WeTransfer foto's van Fi aan het binnenhalen van vorig weekend. Dan zal ik eens kijken of ik een vergelijkbare foto heb van Ti op haar leeftijd.

AniekR schreef:

Na een tijdje zoeken en verschillende hengsten bekijken, heb ik uiteindelijk besloten om haar terug te laten dekken met een Welsh Cob. Ze is zelf natuurlijk 50% Welsh Cob, dus ik denk dat dat wel mooi uit kan pakken.
Vandaag hebben we Picasso bezocht:
https://www.facebook.com/DyonnebosF/pho ... =3&theater

en we gaan nog naar Fiasco:
https://www.google.nl/search?q=fiasco+h ... 5nflAYM%3A
https://www.google.nl/search?q=fiasco+h ... eKWTLyM%3A

en Firefighter:
https://onedrive.live.com/?cid=237825da ... zAPHEXwTIQ
https://onedrive.live.com/?cid=237825da ... 8A2dpC6C08

Ik vind het voor Fi heel belangrijk dat de hengst een goed, lief, rustig karakter heeft en Picasso was echt een schatje! Wat een knuffelbeest.
Nu Fiasco en Firefighter nog in het echt bekijken qua bouw en karakter en naar de hengstenkeuring en dan een keuze maken :)

Fotsy schreef:
Fiore ziet er inderdaad helemaal anders uit dan dais, ben benieuwd naar je hengstenkeuze

Fi is inderdaad ook anders dan Dais, veel smaller hoofdje ook, maar ze kan echt op exact dezelfde manier kijken. Ik zie wel veel van Ti en Dais in Fi terug.

Mooie bijleespost Kiki! :)
En hierboven dus de hengsten :)

Oooo... knappe Star! Dat buikje <3

angelpam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 20:04

Cynthia82 schreef:
KoudbloedKim schreef:

Ja, ze is ook al bijna 3.

Al_Zawraa schreef:

Ja, ze is heel anders dan Ti. Ze kan soms wel op dezelfde manier kijken, maar dat is dan ook alles. Ze is veel slanker en langgelijnder. Fi is een echte merrie, zowel in haar gedrag als qua bouw en Ti was echt een brede knuffel.
Ik ben nu via WeTransfer foto's van Fi aan het binnenhalen van vorig weekend. Dan zal ik eens kijken of ik een vergelijkbare foto heb van Ti op haar leeftijd.

AniekR schreef:

Na een tijdje zoeken en verschillende hengsten bekijken, heb ik uiteindelijk besloten om haar terug te laten dekken met een Welsh Cob. Ze is zelf natuurlijk 50% Welsh Cob, dus ik denk dat dat wel mooi uit kan pakken.
Vandaag hebben we Picasso bezocht:

en we gaan nog naar Fiasco:
https://www.google.nl/search?q=fiasco+h ... 5nflAYM%3A
https://www.google.nl/search?q=fiasco+h ... eKWTLyM%3A

en Firefighter:
https://onedrive.live.com/?cid=237825da ... zAPHEXwTIQ
https://onedrive.live.com/?cid=237825da ... 8A2dpC6C08

Ik vind het voor Fi heel belangrijk dat de hengst een goed, lief, rustig karakter heeft en Picasso was echt een schatje! Wat een knuffelbeest.
Nu Fiasco en Firefighter nog in het echt bekijken qua bouw en karakter en naar de hengstenkeuring en dan een keuze maken :)

Fotsy schreef:

Fi is inderdaad ook anders dan Dais, veel smaller hoofdje ook, maar ze kan echt op exact dezelfde manier kijken. Ik zie wel veel van Ti en Dais in Fi terug.

Mooie bijleespost Kiki! :)
En hierboven dus de hengsten :)

Oooo... knappe Star! Dat buikje <3

Fien is dragend van Fiasco. De reden dat ik voor Fiasco heb gekozen is omdat ik hem een geweldige uitstraling vind hebben en daarnaast paste hij heel goed bij Fien. :D