Jenny heeft een tijdje geleden aangegeven dat er wat dingen speelden waardoor ze een tijdje niet of weinig online was. Wat er is, heeft ze niet gezegd.
Hier is de chipper ook nog niet geweest... heb toevallig gebeld om te vragrn hor lang het nog duurde.. Over 3 weken komen ze pas... duurt lekker lang... heb ook al in mei de rekening betaald..
Zo nu wachten op de hengstenhouder... die komt de paardjes zo halen..
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 24-08-11 13:43
Ze mogen vanaf 6 weken gechipd worden, bij mij is er eentje ook echt op 6 weken + 1 dag gechipd, dat was wel een laat veulen.
Ik snap ook dat je boos bent.. Lekker is dat zeg..
Nou wij vandaag Lets get Funky(roepnaam Punky) opgehaald bij de buren.. is net 50 meter lopen en we hebben er een half uur over gedaan.. Was nog niks met hem gedaan.. En maar vallen en steigeren en doen. Uit eindelijk werkte hij mee en zijn we bij ons op stal gekomen
Morgen krijg ik 2 shetties erbij en gaat er 1 tje weg..
De eigenaren van de haflingerhengst no limit , waar peeps door gedekt is hebben super voor peeps gezorgd tijden peeps der verblijf daar Ze werd elke dag netjes gemest, lekker de paddock in met andere.. Peeps had het er ook goed naar der zin
Haha dat filmpje, erg leuk! Wat een raar gedoe Whisperke, echt idioot. Dustinlover, jij hebt het maar druk met paardjeswisselen haha. Die grote vos is weg en je wormenspuit helaas ook en je hebt een aantal Shetjes er weer bij. Wat heb je nu allemaal staan (beetje brutaal...)? Fab is er nog wel toch?
YSR: klopt ik handelde nogal wel eens en wil dat nu met kleine pony's gaan doen, maar hou er ook een paar zelf ik heb nu:
- Fab natuurlijk die gaat nooit weg - Flockje(drachtige appie van 85cm) - Niky(is verkocht word morgen opgehaald) - Charon (22 jarige appie van 1 meter) - Spetter (bruine appie waarschijnlijk drachtig 80cm) - Lady (moorkopschimmel met appie ouders waarschijnlijk drachtig 80cm en binnenkort van men vriend) - Zilver(appie van 80 cm mogelijk drachtig) - Lets get Funky ( appie hengstje veulen)
En morgen komt er 1 zwart bonte shet merrie en vos bonte hengst
Mijn vriend heeft ook nog 2 shetjes bij mij staan en neemt lady over als er 1 van hem verkocht is.
En heb men verjaardagskado vandaag al gekregen van men vriend(ben morgen jarig) Dus meet punky(lets get funky) een appie hengstje van 4 maandjes oud:
goedemorgen iedereen Dustinlover gefeliciteerd met je verjaardag. Ik moet de papieren van de schetser en chipper nog opsturen voor jewel haar paspoort, maar aangezien ze thuis blijft staan is er zo geen haast bij. verder waren de paarden gisteren heel lastig mochten niet buiten op de buitenpiste, werd opnieuw aangelegd zag je lady en jewel zo zielig kijken. Staan gewoon lekker buiten maar willen perse op de buitenpiste kunnen.