Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sharani schreef:Ik kan het hier ook niet bijhouden, bijlezen lukt nog net. Interresante gesprekken over kleuren.
Ik scheer ook gewoon in januari als het nodig is.
Mijn merrie is erg onrustig, normaal slaapt ze de hele avond en nu is ze aan het rondlopen, liggen en staan en naar haar buik aan het kijken. Uiers zijn nog lang niet vol, dus misschien voorweeën.
Neonlight schreef:Zo Inowa, wat een goed nieuws! Het is ook een knap kereltje om te zien.
AGarcia, je hebt 50% kans op vos.![]()
Lindalieneke, heeft je merrie ook witte haren in de flanken? Zou het kunnen zijn dat ze Rabicano is?
Stekelharigheid hoeft niet, maar komt wel vaak voor bij rabicano.
lindalieneke schreef:Ze heeft over d'r hele lichaam her en der wel witte haren (ook wel een stekelharig vlekje bij d'r flank, maar in d'r staart niet zoveel wit als foto die je liet zien. Zal eens kijken of ik foto heb van de staart van d'r kinderen.
Magic_Ice schreef:Sharani spannend, is het een maiden? Mini's mogen vanaf dag 300 bevallen toch?
Zitake als je genoeg oppas hebt zou ik de cursus gewoon gaan doen, wie weet bevalt ze wel voortijdig...
Betreft het scheren, waarom scheer je niet alleen hals en borst en evt onderkant buik van je merrietje, dan hoef je er ook geen deken op te leggen en kan je toch aan het werk.
Dat heb ik ook met mijn merrrie gedaan dit jaar, normaal scheer ik haar helemaal ( ze heeft een hele dichte verstikkende vacht) maar dat vind ik zo jammer en had ook geen zin in dekens erop te leggen, en daarbij zou ze niet vol in het werk komen te staan.
Zij ziet er nu zo uit: