Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Whiz schreef:@NeonLight. Vind het toch wel een super mooie merrie. Heel apart die aftekeningen.
@Muzefee Gefeliciteerd!!!!!! Ik ben benieuwd naar jou altijd spectaculare foto's!!
                                                         hiboune schreef:meavey of neon ik moest aan jullie vragen:
alano heeft nu nog blauwe ogen zijn niet fel blauw
blijft dit blauw of worden ze nog bruin?

Dan worden er weer een hoop paarden moeder.                                                         

) 

Ze spelen vanaf vandaag trouwens leuk met elkaar, al is het nog wel meer stoeien dan lief kriebelen 

. En wat een leuke gaapfoto, die 2 tandjes haha.
 ) 

: viewtopic.php?f=175&t=766963&st=0&sk=t&sd=a                                                         jennyk schreef:En BlazingBoots is ie mooi genoeg?

Het is geen zucht, want ze staat 24/7 buiten. (Nog wel, halverwege deze maand gaat ze weer snachts op stal) 

regina schreef:weten jullie soms een goede afkorting voor Aurelia-Aimée??? als ik die hele naam moet roepen ben ik namelijk een beetje lang bezigik dacht zelf iets van maytje ofzo...
  Dat is dus 1 van de belangrijkste dingen van een naam vind ik. Ooit eentje gehad met een rotnaam, lange naam en je kon geen roepnaam ervan af leiden. Nu komen er alleen nog maar namen die ook fatsoenlijk te roepen of af te korten zijn.