[HK]Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Marlijn

Re: Dik - Dikker - DIKST 2006, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:42

Fayette heeft ook kegels En dat al voor een maiden Ik zou als ik jou was toch maar gaan waken vanaf vandaag Ik wacht ook nog op de kegels...
flettie schreef:
@ marlijntjuh: je weet toch dat als er groei zit in uiers of wat dan ook wij foto's eisen [img]
http://static.bokt.nl/s/winkie2.gif[/img]

Willen jullie nog de rest van de beloofde foto's van gisteren zien?

Ik zal zo naar buiten rennen met het fototoestel Moet hem wel eerst leeggooien, want volgens mij past er niks meer bij Slech slecht baasje Stel dat het veulen nu geboren wordt Dan kan ik geeneens foto's maken
Tuurlijk willen wij de foto's zien

Ik zou je zus maar bellen als ze bij de bevalling wil zijn!!

Gefeliciteerd met je veulen Alacairion!! Wij willen weer meer info hoor Wat is het?! En we willen natuurlijk foto's
Ahhh.. zie dat ze er al staan Echt een schatje hoor

Fleur drupt melk Die gaat een veulen krijgen

En Keeva heeft ook al van die kegels Er staat een veulenboom aan te komen IK WIL OOK!!!

Whahaha.. FEMKE TOCH Hoe durf je je baasje zo te laten schrikken!!! Drachtige merries mogen niet meer onder draaitjes doorlopen
Aan je beschrijving te horen hoe ze er nu bijloopt, zou je niet zeggen dat ze ieder moment gaat bevallen Maarja, het blijft een maiden he

Ziet er goed uit Elisa

Ahh.. Fleur, doe ons allemaal een lol en ga gewoon even liggen bevallen

Zoo.. ben klaar met bijlezen Ik zal straks even de meiden gaan bekijken, en een updateje geven

Heb vandaag een veulenhalster gekocht Ja, nu pas Zelfbeheersing of niet!? Vorig jaar had ik hem al 4 maanden vantevoren, ik maakte mezelf helemaal gek Zat iedere dag aan dag ding en dat 4 maanden lang.. Maar het halster is zwart Dit gaat zéker een hengstveulen worden! Zodra ik een zwart halster ga kopen, dan kan het haast geen merrieveulen meer worden. Vorig jaar vond ik het ook doodnormaal dat ik een babyroze halster kocht.. en natuurlijk werd het ook een merrie Maar ik wil een merrie!! Ach, eigenlijk maakt het me ook helemaal niks uit. Als het maar gezond is. Het veulen moet toch weg.. Toch dacht ik in het begin van haar dracht dat het een merrie was, dus ik blijf hoop houden

Ik heb ook nog een camera erbij gekocht. Ik had vorig jaar al 1 gekocht, maar nu is de ruimte die spirit vorig jaar in haar eentje had, verdeelt in tweeen. En de camera kon nou dus niet meer allebij de merries zien Dus nog maar een camera erbij gekocht.. Die ga ik dus zo even installeren.

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:50

ik heb vannacht raar gedroomt
Het was fout gegaan met het insemineren van mythe, en ze hadden het verkeerde zaad erin gedaan, en toen kreeg ze een palomino bont veulen, een pony.
wat de dracht van je merrie toch met je doet he

@ marlijntjuh, o jee, als een zwart halster een hengst geeft, wat zal een donkerblauwe dan doen
ik wil een merrie

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:52

Antoontje schreef:
ik heb vannacht raar gedroomt
Het was fout gegaan met het insemineren van mythe, en ze hadden het verkeerde zaad erin gedaan, en toen kreeg ze een palomino bont veulen, een pony.
wat de dracht van je merrie toch met je doet he

@ marlijntjuh, o jee, als een zwart halster een hengst geeft, wat zal een donkerblauwe dan doen
ik wil een merrie

Whahaha.. Hoe kom je daar nou weer op?! Prachtige droom

Ja.. donkerblauw.. vorig jaar waren er in dit topic ook mensen met zwarte halsters en merries hoor! Maar zodra ik dat ga doen

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:54

pff wat een droom!
idd wat een dracht al niet met je kan doen zeg!

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:54

marlijntjuh ik weet niet hoe het komt maar ik droom altijd raar, zeker als het over mythe gaat
ik heb ook al eens gedroomd dat ze ging bevallen aan de kant van de weg in een vrachtwagen

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:56

ik had laatst trouwens ook gedroomd over sterre dat ze een veulen had.. en het was vosbont..

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:56

crazy_funky schreef:
ik had laatst trouwens ook gedroomd over sterre dat ze een veulen had.. en het was vosbont..

haha dat is ook heel apart ik zag in je onderschrift dat het een fries was je merrie

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:57

Ik heb al maanden een mintgroen halstertje in huis. En vorig jaar kreeg ik een mooi zwart veulen halster voor mijn verjaardag (ben in Juni jarig)... Wat moet dat wel niet worden...

Rare dromen heb ik altijd... Zo werd ik gister de hele nacht achterna gezeten door enge mannen. Was een soort superwoman geloof ik, want ik klom gewoon tegen muren etc op...

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 15:59

Antoontje schreef:
crazy_funky schreef:

haha dat is ook heel apart ik zag in je onderschrift dat het een fries was je merrie

ja klopt.. maar ze is gedekt door een 3-kleurige tinkerhengst.. dus het kan wel bont worden.. maar vosbont??

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:04

ah oke
ja vosbont zou opzich kunnen of niet?

wenK haha achja is ook wel grappig tegen muren oplopen alleen die enge mannen zijn minder haha

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:08

Ach, dromen hou op... heb vannacht ook weer heftig gedroomd over Fayette die last had van weeën, ed.

Owja, die foto's die ik nog beloofd heb
Foto's zijn dus van gisterenavond:
Afbeelding nogmaals d'r tietjes maar dan zonder mini-kegeltjes
Afbeelding ze hoorde Hercje hartstochtelijk hinniken want die moest van mij maar even wachten in het weiland
Afbeelding close-up van d'r kont. Banden genoeg slap? Geen idee, ze kan ze nog steeds aanspannen

Before:
Afbeelding
After:
Afbeelding
wat een voorgevoel had ik toch met het maken van die vlecht. Gisterenavond ook eindelijk maar eens de First Aid-emmer + inhoud klaar gezet en wat hangt er vervolgens de volgende morgen eronder:
Afbeelding

Sorry, kan geen genoeg krijgen van die foto

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:11

oehh spannend Flettie!!!
ze ziet er echt goed uit! Ik ben benieuwd wat eruit komt!

Amandake

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:13

Romi haar joekels na een dagje in de weide

Afbeelding

Afbeelding

Haar vooraanzichtje (zie je Ydwine ook staan )

Afbeelding

zijkant...ze is het zat hoor

Afbeelding

en haar oooh zo mooie koppie

Afbeelding

Pauk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:14

Ik had een blauw halstertje gekocht en het werd een merrie.. Je weet het toch niet allemaal..
Vienna gaat alles naar wens.. Groeit goed op.. helaas haar pleegopa moet ze binnekort gaan missen.. Zoals het eruit ziet zullen we die deze of volgende week helaas in moeten laten slapen..

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:15

wat is er dan met hem Pauk?

Pauk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:16

hij is oud (bijna 26) heeft het zeer opeens zwaar benauwd en de medicijnen slaan helaas niet aan.. Hij hoest en zijn achterbenen zijn niet meer wat het geweest is..(Kan amper opstaan na het rollen)... Hij wil ook niets meer van Vienna weten... Terwijl 2 weken geleden kon hij er geen genoeg van krijgen

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:16

ahh dat klinkt idd niet goed
sterkte ermee!

_Marlijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:17

WenK schreef:
Ik heb al maanden een mintgroen halstertje in huis. En vorig jaar kreeg ik een mooi zwart veulen halster voor mijn verjaardag (ben in Juni jarig)... Wat moet dat wel niet worden...

Rare dromen heb ik altijd... Zo werd ik gister de hele nacht achterna gezeten door enge mannen. Was een soort superwoman geloof ik, want ik klom gewoon tegen muren etc op...

Ik wilde een mintgroene Eigenlijk een lila, maar als ze die niet hadden een mintgroene. Maar die hadden ze ook niet Eigenlijk wilde ik als derde keus een bordeaux rode, maar die beviel me niet Wilde dan liever een zwarte Echt niks voor mij, maarja

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:18

haha, ik heb een gratis pavo halstertje
en nog een hele oude bruine

vrijalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:19

Wow, Romy schiet ook al op zeg! Ze ziet er idd uit alsof ze het nu wel zat is...

Flettie: Dat gaat niet lang meer duren! Ik zie trouwens helemaal niet meer zoveel buik!!

tonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:25

wat een dromen Afbeelding
allemaal nou ja zolang het veulen er nog niet zo uit zien in je dromen is er niets aan de hand

Afbeelding

slaap zacht vanavond, of niet

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:26

wat een uier heeft die romy zeg!!

enne volgensmij duurt het voor fayette niet lang meer spannend!!!

WenK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:31

Oeh Flet spannend! Bij Lisje gaat zo'n vlecht maken nu echt niet. Wilde ik van de week ook doen, geeft mevrouw zo ineens een bokje mijn kant uit... Wel pardon? Dat doen we dus niet meer... heb de vlecht maar wel even gelaten voor wat ie was...

Oh jee, Pauk balen zeg!!! Sterkte!!!

Ods
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 16:35

Elisa2 dat is een hele leuke merrie!! Ben beniewd wat daar uit komt!

tonie heb je daar al een veearts bij gehad??

Nou Fleda ik zou maar HEEL SNEL weer terug gaan naar je merrie, ik zou haar geen moment meer alleen laten!! SUCCES!!!!

weer even verder bijlezen!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 17:07