Ik heb Slew aangezet. Kan iemand de cam van Panda nog bereiken?
Vannacht deed hij het wel weer.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjoert schreef:Marije, is Sampson nou zelf door jullie gefookt of hebben jullie hem gekocht?
Wordt hij de dekhengst of worden je merries ook nog gedekt door andere hengsten?
ThePast03 schreef:Wij hebben wel 1 cm sneeuwBen jaloers op degene die nu een lekker dik pak hebben!
Ik heb Slew aangezet. Kan iemand de cam van Panda nog bereiken?
Vannacht deed hij het wel weer.
MarijeR schreef:Samson heb ik als veulentje van 7 maanden gekocht. Hij is in Wales gefokt.
Leuke is dat zijn fokker ook op de cam mee kijkt naar de geboorte van zijn veulens
Ik heb nu beide merries van hem drachtig en de veulens van 2004 zijn ook van Samson.
Komend jaar laat ik (waarschijnlijk) 3 merries door Samson dekken en 1 merrie door een andere hengst.
Sjoert schreef:MarijeR schreef:Samson heb ik als veulentje van 7 maanden gekocht. Hij is in Wales gefokt.
Leuke is dat zijn fokker ook op de cam mee kijkt naar de geboorte van zijn veulens
Ik heb nu beide merries van hem drachtig en de veulens van 2004 zijn ook van Samson.
Komend jaar laat ik (waarschijnlijk) 3 merries door Samson dekken en 1 merrie door een andere hengst.
Aha, cool!
Die dekking laat je ook op de cam zien?
Sjoert schreef:Attente eigenaren! Kimmes houdt hoop!
Sjoert schreef:mamasnoopy, kom ook ff meekijken!