MarijeR schreef:Als Holly zo gaat eten dan wordt ik boos...wat zei jij hahahahahahaahahahahhaahahahahhahahaaaedit// ik dacht dat ze haar hoofd in de voerbak stak,maar dat was toch niet zo//edit 2 weer liggen,het komt echt wel nu....... (zoniet dan vreet ik mijn toetsenbord op)
desillies"][quote="MarijeR schreef:Als Holly zo gaat eten dan wordt ik boos...wat zei jij hahahahahahaahahahahhaahahahahhahahaaaedit// ik dacht dat ze haar hoofd in de voerbak stak,maar dat was toch niet zo//edit 2 weer liggen,het komt echt wel nu....... (zoniet dan vreet ik mijn toetsenbord op)[/quote]eet smakelijk
MarijeR"][quote="Topcob schreef:Doe je dat wel es Marije??Nee niet meer sinds ik deze laptop heb.Is geen aardbei smaak [/quote]Tzijn de beeldschermen van vroeger ook nie meer
Je moet wel een beetje voorzichtig zijn met wat je zegt hoor, kon je wel es tegenvallen, ik hoop nu bijna dat het niet komt....
Topcob schreef:Je moet wel een beetje voorzichtig zijn met wat je zegt hoor, kon je wel es tegenvallen, ik hoop nu bijna dat het niet komt....heppie ut tegen mijn??? geen probleem hoor,ik heb honger
oef....mijn pc hield het voor gezien en na 20 min. eindelijk weer aan de praat gekregen enne...... braaf Holly dat je op mij gewacht hebt!!
FennekeR schreef:oef....mijn pc hield het voor gezien en na 20 min. eindelijk weer aan de praat gekregen Stekker eruit heeft geholpen?Volgende week gooi ik hem leeg, beetje eigenwijs vastlopen en traag zijn...
FennekeR schreef:als jij mijn pc niet goed krijgt marije, gaat ie het raam uit Roep dan even... Vang ik hem op.Onderdelen zijn best nog wel te gebruiken Holly maakt er wel een potje van. Ze lijkt wel te pitten nu...