Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fotsy schreef:Oeie sterkte floripori en wat jammer van je merrie
Succes met scannen Baudy
Evelien amai jij weet veel van quarters? Jij hebt toch geen quarters? En ben ook zoooo fan van cromed out Mercedes.
Leuke combi emita maar blijf erbij beetje jammer alleen vos mogelijk. Niet zo spannend meer
floripori17 schreef:Sorry even ego post. Ik ma van het wachtbankje maar zonder positief nieuws. Helaas niet drachtig en dd rietjes zijn op. Als kers op de taart aangereden op de fiets. Ik kan niet lang op scherm kijken momenteel helaas. Ben er met lichte hersenschudding en opgezwollen gezicht vanaf gekomen. En aantal schaafplekken. Hoe dan ook. Ik ga denk ik natuurlijke dekking overwegen gezien deze hengst grotendeels niets anders doet en erg rustig is. Meer geld in dv stoppen doe ik niet meer denk ik. Ik lees later alles terug. Beloofd. Tot die tijd, succes dames.
Emita schreef:CharmFaith dat ziet er in mijn ogen inderdaad uit als een overblijfsel van een opgevreten muis o.i.d.niet voor de zwakke maag in ieder geval!
Evelien__ ik ben ook groots fan van Cromed Out MercedesSowieso van de hele Custom Crome bloedlijn. Zulke fijne paarden! Daarom heb ik ook voor deze hengst gekozen
Ik weet nog niet of ik het veulen ga houden, hangt ervan af wat voor veulen eruit komt. Als het goed gevlekt is dan houd ik het, een solid zal ik verkopen
Misschien is mijn veulen wel de speciale die op jouw pad komt
Floripori17 wat vervelend zeg van je merrieHet zit je niet mee vandaag. Beterschap en doe voorzichtig met je hersenschudding!
baudyh balen! hopelijk snel opnieuw hengstig!