Ach allemaal merries die de eerste keer spannend vinden, lijkt me inderdaad een beetje sneu om te zien. Ik heb hoop dat mijn slettenbakje niet zo onder de indruk is, maar die heeft flink wat kronkels in de kop dus helemaal zeker inschatten kan je haar nooit
.
Cynthia fijn dat Fiore de reis goed heeft doorstaan. Nu zijn we natuurlijk erg benieuwd naar de foto's.
Ik ben eigenlijk nooit naar keuringen geweest. Mijn ruin is een Arabisch volbloed en heeft mooi papier, maar dat showwereldje ligt me niet helemaal (en mijn ruin is een beetje een mislukt exemplaar
). Mijn merrie heeft geen papier, was een oeps veulentje. Mocht er een heel mooi veulen uit komen rollen overweeg ik misschien om daarmee wel naar de keuring te gaan, maar ik ga er niet vanuit. Hoop vooral op een fijne gebruikspony, premies maakt mij niet zoveel uit.
Ik laat ook natuurlijk dekken, maar dat is met de kleinere pony's (die van mij is een Btje) gewoon makkelijker.
Marije jij hebt flink wat combinaties in 2017 he, wel super leuk. Heb ze dit jaar allemaal gezien op cam (op Classy na uiteraard
). Ik duim met je mee voor een hengstje uit Cookie (toch?). Hier sloegen ze al dubbel van het idee van een 3e erbij (en vooral als opvolger van nummer 1 die begint af te takelen), zal de volgende keer even laten zien hoe jouw hobby uit de hand is gelopen haha.
Knolselder (=Annelies?) nu ben ik ook wel benieuwd naar de hengst, voor Oohla al even gespiekt op je site. Knappe merrie!
DL
dat kan ook. Heb je dan wel maar 1 hengst ertussen lopen of ook nog meerdere hengsten? Dat klinkt niet heel handig ivm vaststellen ouderschap, of heb je ze van die schapendingen omgebonden?