Geweldig TS, wat een spanning moet er wel niet van je afvallen. Geweldig!!
Mer1980
Geplaatst: 04-06-14 13:28
Ik heb het hele verhaal gelezen en alle pagina's gehad, wat een fantastische eigenaar ben jij. Ik herken je verhaal helaas erg goed, ik ben een aantal jaren geleden mijn veulen wel aan deze ziekte verloren. Moeder gaf wel melk, maar had veel laten lopen voor de bevalling, na 3 dagen stortte mijn veulen ook neer, na een week infuus, antibiotica etc knapte ze opeens op en hadden we veel hoop en ging het 5 dagen helemaal top, tot ze opeens de volgende ochtend met 41 graden koorts en 4 enorm dikke gewrichten en benen in de stal lag. Echt in 1 nacht was dat op komen zetten. Kliniek zag geen hoop meer en we hebben afscheid genomen. Ik duim dus keihard dat alles goed komt voor jullie.
Ff een klein dingetje en echt niet om te zeuren... Maar pas je op als ze naar binnen komt rennen? Zou zo zonde zijn als ze in spagaat op het gangpad ligt na alles wat ze heeft doorstaan
Wauw dank je voor het filmpje, Opium blij baasje heel blij. Pas wel op met glad beton, bij mij is er pas een plat gegaan dacht ook dat hij in galop erover heen kon. Blijven posten he! Wij blijven duimen.