Neon gefeliciteerd! Gezellig dat je er ook weer bij bent! Ook toevallig he, weer op 5 mei haha Word vast weer een mooi veulen, was pepa ook
poesnoes ook gefeliciteerd!
MelodyT
Geplaatst: 18-06-11 18:47
Apart Neon!
Melody is nu 1 de 30e maart uitgeteld vorig jaar ook ongeveer.Balance is van de 29e maart.Dus wie weet dit...
Wel grappig vorige keer was ze op de zelfde dag als de merrie van Rianneke hier op bokt bevallen.Nu zijn Mel en haar merrie door dezelfde hengst gedekt op dezelfde dag..misschien dat ze weer tegelijk zijn!
manueeltje84
Geplaatst: 19-06-11 09:53
Morgen middag weet ik of mijn merrie drachtig is, dus nog even in spanning afwachten
hier heeft de drachtige dame voor het eerst wedstrijd gelopen in de B met haar amazone van 8 jaar. ze werden 9de van de 14 deelnemers met 182 punten!! hoorden van andere ouders dat dat heel goed was en dat de eerste winstpunt dus binnen is!!
Hera is drachtig gescand op 45 dagen. Volgend jaar op 10 april verwelkomen we dus hopelijk een kleine combinatie uit Hera (Del Piero P&B) x Centurio (Cassini II)
Laatst bijgewerkt door Charisma op 20-06-11 08:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier is het helaas niet gelukt, Floor is niet drachtig en de hengstigheid is net voorbij zij laat echt niets zien. Nu gaat ze 7 juli nog 1x voor een week naar de hengst en dan stop ik met haar en ga ik volgend jaar op tijd met haar beginnen. Bonnie gaat volgende week weer terug naar de hengst om te schouwen.
Ja, is waar, zal me zelf bedwingen tot de 100 dagen scan voorbij is, ik blijf toch nog voorzichtig, vorig jaar is ze het tussen de 6weken en de 100dagen scan nog kwijtgeraakt dus... nog even spannend....