maar top hoor gaat nu dus heel snel gebeuren succes hoor!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar top hoor gaat nu dus heel snel gebeuren succes hoor!! 

Overschakeling van harsen naar kegelen? Ik hoop het, vanavond gaan we een beetje bijtijds...
. Ik had zelf vandaag zo'n kltedag en Ivanka was zo vrolijk, dat ik het hoofdstel erin heb gehangen, shabrak+dekensingel erom en hup.. erop! Het ging wel goed
.
!
. Dat zijn er 6, weet ze alleen niet allemaal uit mijn hoofd. Iemand anders misschien wel?? sanne98 schreef:ik heb een vraag onze pony is aan het rondjes lopen plast en poept telkens kleine beetjes gaapt veel is dit een teken ofzo wie weet dit
....op een gegeven moment werd er gezegd, als je nog 1 x zegt dat ze poept kost het je een euro
, het viel dus echt op dat het vaak was

sanne98 schreef:ik heb een vraag onze pony is aan het rondjes lopen plast en poept telkens kleine beetjes gaapt veel is dit een teken ofzo wie weet dit

.
. Alvast voor het veulie
. 

het komt vast snel 

ik hoop voor je at ze het vandaag echt uit gaat poepen
. Maar ik moet zeggen, het ziet er goed uit
. Vanmiddag even uitproberen
.
.
.. En in een auto kun je toch al niet goed slapen en dan ook nog eens 3x eruit moeten. Nou ja, hopen voor jou en voor Gomera dat ze de baby snel uitpoept
!
. De laatste tijd ben ik er echt erg mee bezig, zal wel komen omdat het nu ook wat dichterbij begint te komen
.
Ze doet toch niets overdag, niet met het risico dat er iemand binnenkomt...