Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ajesca123 schreef:Kabayo schreef:For_que gefeliciteerd!! EindelijkGaat het nu al beter?
Cynthia had ook al bijna een bij jou verwachtAch aan de andere kant... ook geen weer nu
Xyaartje zo, wat ziet die er lekker uitDie is niet meer wit
![]()
Zwarteheks hoe is het bij jou? Alles goed met het veulentje?
Goldenarrow wat een geweldig filmpjeWat een lieve merrie
Olga voorzichtig positief. Elke dag is er weer een... Hoe lijkt het qua dracht? Maakt ze al wat uier aan? Benieuwd wanneer ze gaat bevallen. Gun je zo dat alles goed gaat en straks alles lekker in de weide loopt bij jou
Lief van je dat je een mede bokker wat foto's stuurt.
Amhorses zeg eens Nigrante.... Ik wil die mooie valk zien
Ajesca dit topic is niet alleen bedoeld voor dikke tieten. Veulens mag je gerust delen! Vind ik alleen maar leuk!
Symke ochHopelijk bevalt ze snel... niks aan!
Rensju arm paardBang voor kinderen hahaha
Cioccolato voller kan echt niet hoor. Straks maar mooi een storm babyKan jij ook weer slapen
Ranjarietje duidelijkJa ze kunnen je goed voor de gek houden
Kellykeuhh benieuwd wanneer ze gaat duurt al lang... Hoe is haar uier?
Evalien uier lijkt wel redelijk vol zo aan de spleet te zien. Benieuwd hoor!
Hier even tussen de buien anderhalf uur buiten rennen. Wat een zeikweer. Vind het sneu voor merrie en kind. Maar ja... ze kan nergens droog liggen... dan liever even geduld ipv ziek worden. Ze was wel heel blij
Ik spam even hoor
[ [url=m/572vZq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NOh40G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VAPjvP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UKmxvo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7R45mK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uit beeld gewaaid
[ [url=m/6Kuqv6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7Hf8by.jpg]Afbeelding[/url] ]
Attitude
[ [url=m/IJewSA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fayola maakt het ook spannender. Loopt niet meer terug na het buiten lopen. Nog 6 dagen tot veilig
[ [url=m/p0XTZ8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VHu8D5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha ook zon stuiterbal!
Heerlijk dat ze toch even buiten konden spelen.
Hier ook iedere dag tussen de buien door even lekker op de wei. En inderdaad optijd weer terug naar stal zodat ze niet op de natte grond gaat liggen.
Een paar blije foto’s dan![]()
[ [url=m/LppeUB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ywGUG8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zo7i78.jpg]Afbeelding[/url] ]
xYaartje schreef:Gefeliciteerd Bamorka! Prachtig hengstveulen! Wat lief ook dat je het merrie veulen aan mij hebt gegeven.
8 april is een populaire bevallingsdatum.
Bamorka schreef:xYaartje schreef:Gefeliciteerd Bamorka! Prachtig hengstveulen! Wat lief ook dat je het merrie veulen aan mij hebt gegeven.
8 april is een populaire bevallingsdatum.
Jij ook gefeliciteerd!
Wij hadden al één merrieveulen dus dit mocht welVolgende van ons graag een merrie en die daarna mag wel weer een hengst
![]()
Bedankt allemaal! Bevalling ging ook heel vlot, binnen een halfuur stond hij en binnen een uur de nageboorte eraf en gedronkenIs de merrie haar eerste veulen maar ze doet het super
xYaartje schreef:Heb hier ook nog een merrie en hengst veulen op bestelling staan haha. Maar gezien Maria een voorkeur voor hengstveulens heeft zie ik het ook wel gebeuren dat Zoë en Maria beiden een hengstveulen krijgen.
Wat fijn dat het allemaal zo vlotjes is gegaan bij jou! Wie weet dat we de volgende ook weer samen op dezelfde dag hebben qua bevalling?
En ook namens mij bedankt allemaal!