Ik had er eigenlijk wel meer verwacht vannacht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AM_Horses schreef:Ceasar gefeliciteerd![]()
Cp. Wat een mooierd. Je wilt een hengstje om aan te houden?
Jacky84 schreef:Gefeliciteerd Ceasar, ben benieuwd naar de droogfoto's!
He Ual balen, gezellig even bellen snachts, maar liever dat ze dat echt wat te melden heeft![]()
CP hoeveel tinkers heb je? Gaaf kleurtje dat veulen van 2 jaar terug! Is ze die kleur gebleven of lichter geworden?
AnsoDM schreef:kabayo: ziet er super uit! was je niet bang dat het veulen ging weglopen? De stalling ligt, zeg maar, vlak aan centrum en ze kunnen overal op de straat terecht komen wat ik wel wat eng vind. Dus moet ik nog even kijken hoe ik dat het beste oplos
Kabayo schreef:AnsoDM schreef:kabayo: ziet er super uit! was je niet bang dat het veulen ging weglopen? De stalling ligt, zeg maar, vlak aan centrum en ze kunnen overal op de straat terecht komen wat ik wel wat eng vind. Dus moet ik nog even kijken hoe ik dat het beste oplos
Op straat waar verkeer is altijd vast. In het bos of op het strand los. Nee een paard is een kuddedier en ik geloof niet dat een jong dier zijn "leven op het spel" zou zetten om weg te lopen bij zijn soortgenoot.