Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neonlight schreef:Neon heeft vorig jaar op koningsdag koliek gehad (jaja, moest weer een feestdag uitkiezen om het baasje op kosten te jagen), en achteraf was dit dus de 10-dagen draai, want 10 dagen later is het veulen geboren. Maar in haar geval was de DA wel nodig en zat het veulen echt de darm af te knellen. Verder heeft ze wel vaker even wat minder fit, dan is ie ook aan het klieren dat ze wat koliekerig lijkt, maar dat is nooit een kwestie van uren, eerder maximaal een uurtje.
Knolselder schreef:Ach beter een keertje teveel de DA dan een keertje te weinig sowieso
pretty schreef:Dat is fijn nieuws Bonnydione!
Neon roept ook graag de DA op feestdagen,hier ook,Kikkie koos Pasen uit,dubbelpretty schreef:Dat is fijn nieuws Bonnydione!
Crines dankjewel. Bizar hé,het zijn net dwerggeiten.![]()
Die berg moet wel nog verdwijnen naar onze tuin want die moet opgehoogd. Zullen ze jammer vinden.
Vientje schreef:Dais schiet ook op, vind het idd ook een Ti-buikje qua vorm
_Patrick_ schreef:Whis zal wel weer over tijd geen, al weet je het nooit...
Noisy schreef:kiki1976 schreef:...
Maar die muts kijkt niet naar het weer bericht (ja ja ik weet het de dagen worden alweer langer hihihi) maar begint alweer te verharen
Ja, dat zag ik bij Joan dus ook al. Ik dacht dat het aan mij lag maar Bo begint dus ook al
Knolselder schreef:Tjaaaa... Die van mij zal gewoon roze zijn natuurlijk, bij de paardjes is er meer gokwerk waar ik benieuwd naar ben
stal_HD schreef:Oei ik denk idd ook overgevoelig reageren op de medicijnen. Hopelijk kun je andere medicatie krijgen. Beterschap voor je paard.
pretty schreef:Het komt dus door de medicijnen die ze krijgt Bonnydione? Maar even kijken hoe dat gaat zonder of met andere dan!
R.X. schreef:Fotsy gelijk heb je, vind marcel trouwens echt een plaatje hoor.
Heb je de chaos alweer achter de rug?
Wat nare thuiskomst zeg.
Nog een dikke vette knuffel voor het verlies van je maatje.
Ik weet hoe dit erin hakt.
Sterkte.
Biancatjee fijn dat alles al is opgelost, je zit nooit op zoiets te wachten.
Er zijn leukere dingen.
Cynthia heerlijk dat dias zich zo goed voeld.
Lekker zo doorgaan dus.
Maar niet zo raar dromen hé ppfff het is allemaal zo al spannend genoeg.
Pretty dat weet ik nog goed van lisa toen.
Je zat er goed mee in de rats, gelukkig steld de va je toen gerust.
Bonnydionne tjonge jonge blij dat je achter de oorzaak bent.