Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marlis schreef:Brrr... Een vriendin van mij(en oud stalgenootje) haar vriendin heeft haar rug gebroken vandaag na een val van haar paard. Hopelijk een goed herstel en hopelijk raakt ze niet verlamd.
inowa schreef:geen veulentje maar wel erg schattig
mijn neefje is nu van bijna alle apparatuur af,heeft alleen nog een sondeslangetje door zijn neusje en hartstickers.
beademing enzo is compleet weg,dat kan hij allemaal zelf
ook is hij van de intensive care af en ligt nu op de kinderafdeling
zitake schreef:Ok, zou wel mooi zijn als het hierbij blijft. Ja meestal wordt het idd in deeltjes gedaan, je mag er niet aan denken dat ze een heel darmpakket in je buik duwen, die niet voorzien is op die ruimte.
Pfff wil graag een cursus gaan volgen, maar het valt echt net in de periode dat pascha uitgerekend is. 10mei, 16mei en 26mei, dus twijfel nu een beetje of ik het wel moet doen, aan de ene kant heel graag, want er is geen tweede dit jaar denk ik en wil dat diploma er wel heel graag bij. Aan de andere kant ik zal zo brak als iets zijn, moet ik een heel eind rijden en dan nog wat van de cursus meekrijgen haha en ik ken mezelf
ah ik denk er nog even over.
Eerst even langs veulie nu (duimen dat deken nu wel past).
Sharani schreef:Ik kan het hier ook niet bijhouden, bijlezen lukt nog net. Interresante gesprekken over kleuren.
Ik scheer ook gewoon in januari als het nodig is.
Mijn merrie is erg onrustig, normaal slaapt ze de hele avond en nu is ze aan het rondlopen, liggen en staan en naar haar buik aan het kijken. Uiers zijn nog lang niet vol, dus misschien voorweeën.