Zal eerst antwoord geven.
Heb nu een 150 a 200 grams waterdichte deken opliggen met hals.
Ik stel voor dat iedereen de auto of brommer start en flink gas geeft zodat de aarde opwarmt

Dan kan mijn deken af

Het grote voordeel van de stal waar ze nu staat is dat ze een hele ruime box heeft (4,70 X 3,5 )
Ook kunnen ze samen in een aparte wei elke dag.
Ben blij dat we hier weinig sneeuwduinen hebben. Hier zijn zowat alle wegen goed begaanbaar.
Sterkte voor degene die in het Noorden wonen.

Veel mooie dikke buiken voorbij zien komen.
Zag een mooi gefokte merrie die "gelukkig" leeg was voorbij komen.
Ben even kwijt of je haar wel hebt laten keuren.
Jij was blij dat je paardje leeg was zodat je haar kon kopen,ik was blij dat mijn paard voskleurig is en niet zwart of bruin zodat ik haar kon kopen.
Zie zo om me heen veel mensen die het paard hebben laten keuren en dat ze dan afgekeurd worden of eerst goed zijn en vervolgens al 3 maanden kreupel staan. Vervolgens staan deze paarden weer op MP te koop.
Dit wordt het 2de jaar dat ik mijn paard heb en heb haar niet gekeurd. Zij heeft van de zomer een flinke verkoudheid gehad met bloeduitvloeiing. Ook heeft ze afgelopen November een Olifantenbeen gehad waar ze nu nog een beetje last van heeft als ze binnen staat. Voor haar dracht had ze nergens last van. Baal ervan dat door die 2 dingen mijn veulen al 2x Antibiotica heeft gehad.
Denk dat je "gewoon" geluk moet hebben met je paard.
De Ooievaar ziet door de sneeuw niet het verschil tussen de huizen vanwege sneeuwblind. Geef dat beest een sneeuwzonnenbril.