Als Paulien een hengst krijgt.. Dat word een naam waar je U tegen zegt

Wij hebben elk jaar de keuze trouwens uit 3 letters.. Dit jaar D-E-F.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KootMiraDrum schreef:Wat een ellende met Jil, Lucy. Nu maar hopen dat de andere 90 de schimmel niet krijgenhoewel, zal ze het van 1 van de nieuwelingen hebben opgepikt? Schimmel is natuurlijk het minst erg, maar zo ontiegelijk veel werk. Sterkte joh.
Nicole288 schreef:Neonlight schreef:Ja, ik neem aan dat ze de baarmoeder spoelen. Geen antibiotica er dan in en alleen met spuiten? Had verwacht dat ze met antibiotica zouden spoelen, omdat ze de infectie zo goed de kop in weten te drukken, maar weet ook helemaal niet of dat wel kan. Weet wel dat ze bij mensen de blaas wel eens spoelen met antibiotica, maar dat is ook al mijn kennis.
Ik herinnerde me dat dat in het stukje van het boek stond dat je had ingescand Neon, daar staat ook bij dat ze enkel spoelen met zout water:
"Behandeling met bacteriedodende medicijnen in de baarmoeder wordt niet toegepast ivm het risico dat er ongevoelige bacteriën overblijven."
Ik denk ook al na over wat er dan gedaan zou worden als het niet los komt. Toch pellen maar dan op een kliniek? Als ze echt denken dat het niet lukt de baarmoeder verwijderen?
Nageboorte gewoon laten zitten kan toch geen optie zijn.
yfande schreef:inkepink schreef:neon: fijne vakantie!
Pfoe jullie vinden een E moeilijk? Ik zit hier te dubben over een fatsoenlijke hengstennaam met een V (liefst fransachtig)
merrienaam heb ik al, maar ik heb sterk het vermoeden dat madam op een hengst zit te broeden...
Victoire, Valéry, Valentin, Vicomte........