Volgens de stalhouder gaat ze het netjes in de laatste twee weken van juni doen (dan heb ik vrij). Ik hoop dat ie gelijk heeft

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jessje schreef:![]()
(Neen geen veulen hier..... )
Jullie horen straks wel het goede nieuws![]()
potverdikkie schreef:Nou, als het niet dribbelkont is ben ik benieuwd welke merrie er wel kegelt nu......
jessje schreef:Super San!! Ik moet zeggen, ik had het niet gedacht zoals ik ze deze voormiddag nog zag rennen en doen... Nogmaals gefeliciteerd!
besita schreef:ben echt super blij !!
lekkere merrie is ze ..al drie veulens netjes na de middag !!( ik heb nog nooit moeten waken bij haar)
en je merkt eigenlijk weinig aan haar ..als ze gaat liggen moet je even blijven kijken of er iets komt ..tussen de weëen vreet ze gewoon door ..
jessje schreef:Dribbelkont is het niet! (of igg, daar weet ik niets van, ik hoop natuurlijk dat daar ook een veulentje is)
Ik heb zelf ook fijn nieuws, mijn jonge merrie heb ik ein-de-lijk hengstig gezien, DA is al geweest, morgen of ten laatste maandag dekken
Venna schreef:Goeiemorgen,
Imro's naveltje is een beetje gescheurd, DA zegt elke dag ontsmetten. en aangezien het meer dan een uur duurt om hem op de wei te vangen blijft hij in de stal. K vind het jammer, hij hoort op de wei te staan