ik ben kapot zeg.. dacht vannacht om 1 uur nu gaat het gebeuren hiba lag helemaal plat en kreunen en steunen en benen zwaaien..ik blijven kijken kwartier later niks meer.. ik terug bed weer in en 4 uur weer gekeken toen stond ze lekker te grazen.. raar beest haha van mij mag het komen hoor!
Zo, bij ons zijn we ook binnen een week klaar met numero uno. Sumrin Taru is officieel pas op 7 Mei uitgerekend, maar ze doet het altijd 10 dagen te vroeg. Ze is nu al heel dik en en uiert al flink, ik denk dat ze het weer netjes "op tijd" gaat doen
Wel gewaakt, tot ongeveer 6 uur was Lagartera heel onrustig, toen werd zij ook rustig. Ze heeft vannacht 2x zachtjes gehinnikt, toen dacht ik dat het zou komen. Helaas...........nou ja ze is ook nog niet aan haar tijd. Vannacht maar weer waken.
Ik wil ook uier!! En ik wil veulens!!!! Ik wordt toch wel lichtelijk gek...... Misschien maar even scan data controleren.. Dit zijn namelijk de data die ik van t dek station heb doorgekregen (waar ze een hele tijd hebben gestaan)
Wodile: gefeliciteerd, wat een mooi veulen en precies op de uitgerekende datum, goed voor de statistieken
Maseike: mooi buikje al hoor, toch grappig die van sjanty lijkt altijd op de foto juist veel minder dan in het echt Hier ook even foto's gemaakt, vandaag 330 dagen drachtig
@saffier : zullen we een clubje oprichten Iris dag 355 @wodile :gefeliciteerd ! @maseike :mooie buik al. @jennyk :feli met je mijlpaal @muzefee : hier ook Amanda binnen 3 dagen (maar die komt nog niet hoor)
Iedereen flink gewaakt vannacht zo te zien
speciaal voor KMD uier Iris vanmorgen , nog geen tjoepkes maar negerzoenen
Mag ik hem ook even lenen? Heb er hier eentje staan die 9 april vergeten is en eentje die haar best doet om haar moeder te overtreffen met uier en melk. En haar moeder is Macy
Hopelijk houdt ze dit niet net zolang vol als haar moeder Ben vannacht al bijna de hele nacht op geweest, werd gek van haar. Hele marathon gelopen en naar China gegraven en nog geen veulen...
Catrin uiert nog steeds niet echt veel. Moet wel lachen hoe ze steeds vol verbazing naar haar buik kijkt als ze ligt. Die snapt er straks volgens mij niets van als ze gaat bevallen