Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quir schreef:Hier in het topic was ook zo'n goed voorbeeld een tijd terug... Voornaamste reactie was om dan maar met een zweep hardhandig te werk te gaan.
En nee het moet niet gevaarlijk worden, nooit, maar zodra het gevaarlijk wordt ben je al een eeuwigheid te laat en heb je al honderden signalen gemist.
DDDara schreef:Quir schreef:Hier in het topic was ook zo'n goed voorbeeld een tijd terug... Voornaamste reactie was om dan maar met een zweep hardhandig te werk te gaan.
En nee het moet niet gevaarlijk worden, nooit, maar zodra het gevaarlijk wordt ben je al een eeuwigheid te laat en heb je al honderden signalen gemist.
Ik denk dat dat bij mij was bij het veulen dat me de stal uit probeerde te slaan.....
Is overigens heel goed afgelopen ik heb 1 keer een zweepje mee genomen maar niet om mee te meppen maar om zelf met wat meer vertrouwen de stal in te gaan, want na zo een schop ga je toch wat twijfelachtige naar binnen. Nu ga ik voor het voeren de stal in en zet ik de veulens eerst naar buiten. ( ik duw hem gewoon van achteren aan en dan loopt hij de stal uit) en doe ik de deur dicht daarna voer ik pas.
En het klopt wel dat wanneer ik eerst voerde hij ook hoger in energie was, nu is die relaxt en kan ik hem gewoon buiten zetten.