Oh en Vera zit hier vandaag ook aan 300 dagen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vulina schreef:Onze kleine man heeft al heel wat tikjes moeten incasserenBrutaal ding. Springt zo bij je op. Ik pak 'm ook wel eens even vast bij die poot, schrikt ie zich rot. Meestal helpt dat nog meer dan een tik, daar wordt hij alleen maar boos om
Gelukkig is mams ook goed streng voor hem!
Hier nog steeds een 100% overlevings percentage. Voordat ik fokte, fokten mijn ouders, en zolang ik me kan herrinneren nog nooit een dood veulen gehad. Gelukkig maar! *klopt heel hard af*
Traiectum schreef:Leen_ schreef:Edit: zeker omdat we niet weten wie uiteindelijk het veulen zal krijgen gaan we niet graag in de kosten. Er is al zoveel wat door de vorige bijrijder betaald zou moeten worden...
Kan de vorige bijrijder bewijzen (met rekeningen, contracten e.d.) dat het veulen voor haar bedoeld was? Heeft ze bijvoorbeeld het dekgeld betaald, inseminatiekosten e.d? Als ze dat niet kan, dan is de eigenaar van de merrie ook de eigenaar van het veulen. Ik zit in een vergelijkbare situatie - nou ja, ik ben die bijrijder, maar ik betaal wélalles staat bij ons in een contract, en ik heb alle kosten wbt de drachtigheid betaald, mijn naam staat op het formulier voor de hengstenhouder etc.