Is deze stiekum gegaan, of waren er wel tekenen?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toen ik door had dat het de stalbaas was, dus ik heel enthousiast; "Oh Nathalie een veulen?!". Uiteraard was dat weer eens niet zo, nee hoor, Vanilla is even tussendoor gesneakt.
En ja hoor, veulen lag er al, merrie was alweer in de benen.
Vanilla is (of was nu) maiden en had de laatste dagen wel uier, stond ook wel strak, maar goh, wanneer zou zo'n maiden merrie dat veulen er nou uitgooien. Vandaag dus. 

Drinken vond de merrie nog wel even een paar schreeuwen waard, maar liet ze ook snel toe en is ook heel lief tegen veulen en laat ons er goed bij, dit in tegenstelling tot haar zus die met veulens een flinke kwaaie is in het begin en hun moeder kon er ook wat van. 

) Wat een deugniet zeg die djessy Muzefee schreef:Hengstveulen voor Vanilla! Ze heeft Nathalie ingehaald, voor de uitgerekende datum. Een fijn hengstveulen, valkje, ziet er erg goed uit! Ben nog op stal, later vanavond foto's!
Hij is knap!
). Lijkt me leuk om iets met Jellow te doen, beetje als eer. Maar ik breek m'n hersenen alweer.

Er is een hele mooie nakomeling van Roven (is Woll door gedekt) die Cream on Top heet 

Woll begint het toch wel een beetje zwaar te krijgen en ze moet nog tot 30 mei..
Ben wel blij dat ze over een week allemaal het land weer op mogen. Hoop dat ze daarwat energie van krijgt! Verder ziet ze er wel goed uit, maar ze is gewoon heel tam. Doet in de paddock niks anders dan meedraaien met de zon