berichtje van de eigenaresse van Paint: Shes a fun one...LOL She is getting closer (of course) and she is breathing heaver..we will see but do not count on anything until you see feet!!! I get a lot of calls everytime she lays down as she is a good faker with her looking like she is falling down because her legs are dropping out form under her!!! The foal is sitting right there and every other sign is there? Who knows
Heb evenb de berichten op marestare forum bekeken. Het tweede veulen van de tweeling heeft het niet overleefd. De eerste is op zich goed fit, als ik het zo lees. Het heeft alleen met zijn heup klem gezeten tijdens de bevalling. Ze hebben moeten helpen om los te komen. Misschien dat het daarom zo vreemd beweegt met dat beentje. Ik hoop dat t goed komt.
Tweeling geboortes zijn erg zeldzaam. De kans dat t goed gaat is nog kleiner. Ik heb dat helaas een keer zelf van dichtbij meegemaakt. Veulenen na 10 maanden, tweeling. Ene veulen bij geboorte dood, andere stierf ongeveer drie kwartier na de geboorte.
Klopt, die hou ik ook al een tijdje in de gaten Paintlinger. Lekker ding is dat. Ik hoop dat ik weer wat bevallingen mee mag maken, heb er de afgelopen week geen enkele gezien helaas